Gå til innhold

Solkrem når man bare er innendørs

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Solkrem når man bare er innendørs og ikke sitter ved vinduet. Hvor nødvendig er det egentlig da? 😛

Anonymkode: 7fcb4...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre du har en eller annen alvorlig hudsykdom så er det nok ikke nødvendig. Kanskje albinisme så trenger man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smører meg med solkrem hver eneste dag, men nå er jeg aldri inne en hel dag da. 

Anonymkode: 6d307...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være nødvendig! 

Jeg bruker dagkrem med 20 spf nå, er ikke inne hele dagen da. Tar på solkrem om jeg skal ut på tur i nydelig soldag nå i høstværet

Anonymkode: 652ef...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert an på hvor store vindusflater du har. Vi får masse sollys inn i stua fra morgen til kveld, så jeg smører også på innendørsdager. 

Anonymkode: 6478e...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker solkrem hver dag, siden jeg bruker en behandling hver kveld som inneholder syre

Anonymkode: fcf82...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble dette en seriøs tråd? Solkrem INNE? Bruker aldri solkrem jeg.

Anonymkode: 2fe80...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendig med mindre du bruker produkter som gjør huden sårbar for sol, som retinsyre. Om du gjør det, burde du alltid være på den sikre siden da UVA kan trenge gjennom bil- og husvinduer

Anonymkode: 2be81...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble dette en seriøs tråd? Solkrem INNE? Bruker aldri solkrem jeg.

Anonymkode: 2fe80...f78

Aldri solkrem? Ikke en gang når du er ute? Høres ikke helt sunt ut, men det er jo ditt valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri solkrem? Ikke en gang når du er ute? Høres ikke helt sunt ut, men det er jo ditt valg :)

Bruker solkrem når jeg soler meg, er ikke noe turmenneske og er svært lite ute høst og vinter.  Det har regnet i en måned her jeg bor, bruker både syrer og retinol selv men tror ikke akkurat huden tar skade av å i ikke bli påført solkrem når den kun er utsatt for litt dagslys gjennom vindu.  . Vil si det er fullstendig bortkastet med mindre du aktivt er ute i solen i timer på høst og vinter. 

Anonymkode: 49d0e...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...