AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Del Skrevet 29. oktober 2020 Noen som har prøvd dumpster diving før? Mener å ha lest at dette er ulovlig, men til deres som har gjort det: hva er deres erfaringer med dette? Anonymkode: edeb4...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Del Skrevet 29. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd dumpster diving før? Mener å ha lest at dette er ulovlig, men til deres som har gjort det: hva er deres erfaringer med dette? Anonymkode: edeb4...2bd Gjort det i åresvis og sparer mye penger Anonymkode: 3ac7a...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Del Skrevet 30. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjort det i åresvis og sparer mye penger Anonymkode: 3ac7a...160 Hvor er det du dumpster diver? Er det i containere hos store selskap? ts Anonymkode: edeb4...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Del Skrevet 30. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er det du dumpster diver? Er det i containere hos store selskap? ts Anonymkode: edeb4...2bd Her er det standar søppelkasser bak baksiden av typ kiwi og rema Anonymkode: 3ac7a...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Del Skrevet 30. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det standar søppelkasser bak baksiden av typ kiwi og rema Anonymkode: 3ac7a...160 I sentrale strøk er de blitt låst nå, hører gjerne om det finnes steder uten lås i Oslo-området! Anonymkode: 0f896...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Del Skrevet 30. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I sentrale strøk er de blitt låst nå, hører gjerne om det finnes steder uten lås i Oslo-området! Anonymkode: 0f896...232 Ingen gir fra seg slik info Men se etter store plastdunker med hjul på, eller mindre plastdunker. De pleier låse containere også, men sjekk alt du. Jeg går fast til en kiwi, er der ca kl 23. Da kommer de ut med ting som ska kastes, så får jeg plukke ut selv. Etterpå slenger jeg resten i søppla. Tar 2-3 turer i uka, sparer sinnsykt mye penger på dette. Sykt å se hva som kastes! Fine pakker med kjøtt fra gilde som er samme dato som dagen det kastes, koster type 340kr kg. Nesten all mat som kastes i butikk er spiselig. Anonymkode: d594d...f10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Del Skrevet 31. oktober 2020 Har gjort det endel over årene, men lenge siden nå, kommer nok til å gjøre det igjen nå som jeg skal bo med trang økonomi fremover en stund. Det handler om å lete opp de butikkene med containere som står ute og ikke er låst da, etterhvert som man finner stedene så kan man gå tilbake tils amme sted igjen og igjen. Det finnes også elektrobutikken og annet som man kan dumpsterdive hos for den typen ting. I tillegg kan det være smart å ha øynene oppe for flyttelass, spesielt kontorer og slikt vil gjerne kaste mye, og leier container som står ute i det de holder på. I Oslo vet jeg også at de har begynt med svære "poser" på størrelse med en halv container, som private og andre bruker for å kaster ting når de rydder opp eller flytter. Pass bare på at du ikke stjeler fra noen, det er totalt mot hensikten. Anonymkode: cf07d...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå