AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Del Skrevet 29. oktober 2020 Tror seriøst jeg har prøvd det aller meste av mascara typer uten å bli fornøyd.. Ønsker en mascara som gor volum (viktigst) og lengde (men ikke sånn ekstrem lengde). Hvis den også er pleiende så er det stor bonus, men ikke et must.. Vet du om en sånn GOD mascara? (Vet omtrent alle produktomtalere sier det blir slik effekt, men få fungerer faktisk som lovet). Har korte, tynne vipper -så må ha en god mascara som gir mer våkent blikk og penere øyeparti uten å bli helt fake.. Noen tips?? Anonymkode: 6d276...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. oktober 2020 #2 Del Skrevet 29. oktober 2020 Jeg har lange og buede men tynne vipper. Liker denne og sikkert kjøpt den 30 ganger, prøvd mange ande men denne går jeg alltid tilbake til. Drysser ikke, lett å bygge i flere lag, separerer fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Del Skrevet 29. oktober 2020 Jeg foretrekker L'oreal paradise extatic mascara. den gir volum og lengde. Anonymkode: cd852...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Del Skrevet 29. oktober 2020 Min favoritt er Nilens jord black volume. Vegansk ❤️ Anonymkode: a1a44...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Del Skrevet 30. oktober 2020 Jeg liker chanel le volum de chanel, den er helt fantastisk. Anonymkode: 86acf...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 30. oktober 2020 #6 Del Skrevet 30. oktober 2020 Loreal Telescopic 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamegirl Skrevet 30. oktober 2020 #7 Del Skrevet 30. oktober 2020 (endret) Jeg har korte rette og tynne vipper, og jeg synes sjelden det blir så fint med volummaskara. Synes det lettere klumper seg og synes generelt volummaskaraer er dårlige på lengde. Men si ifra hvis du finner den perfekte kombinasjonen! Jeg har, som deg, brukt ALT, føler jeg. Kommer ofte tilbake til den rosa fra Maybelline og Telescopic (men begge to må jeg tørke av med papir først, hvis ikke blir det alt for mye produkt = klumper). Ingen av disse er perfekte, men de er de beste jeg har prøvd, og jeg leter fortsatt. Endret 30. oktober 2020 av Flamegirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå