Gå til innhold

Menn som alltid går i joggebukse og genser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De ser jo ut som ordntelig slask! Kan ikke mannfolk lære seg å kle bedre?!

Anonymkode: a72aa...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går i joggebukse og hettegenser hjemme, men kler meg ordentlig når jeg forlater huset. Syns at man skal kunne slappe av når man er hjemme, og det gjelder både meg og kona! :)

Anonymkode: 54168...5f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggebukse og commando gir bra sædkvalitet og at utstyret kan henge og slenge. 

Anonymkode: 1db7f...63d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som alltid går i tights. De ser ut som slasker! Kan ikke kvinnfolk lære å kle seg bedre?!

Anonymkode: b6823...b1d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som alltid går i tights. De ser ut som slasker! Kan ikke kvinnfolk lære å kle seg bedre?!

Anonymkode: b6823...b1d

Pondus sønn: "Folk som går i treningstøy er ofte for feite til å gå i vanlige klær". 

Sportsbutikkene selger bare mer og mer sportsklær. Dagens regjering er veldig sporty kledd. Flotte forbilder, Norge inn i fremtiden. 

Anonymkode: 1db7f...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter da i hvordan folk rundt meg tenker om hva jeg har på meg. Det er viktigere for meg å ha det behagelig.

Hva kvinner synes er i hvert fall likegyldig, da jeg allerede får alle behov dekket av min kone.

Anonymkode: cca1b...05a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går 90% av tiden i joggebukser 

K37

Komfort er viktigst, alt annet er meningsløst 

Anonymkode: c744a...63a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du flytte hit jeg bor...... Her går mennene i dress/penbukse og shorte når de klipper plenen. Aldri sett en eneste en her i joggebukse, kun meg og mannen min 😂

Anonymkode: 72202...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 20.29, Fioljenta skrev:

*ler*

Det gjelder ikke bare mannfolk. Du skulle sett meg akkurat nå. 😂

Akkurat ? TS sier spesifikt menn som går med joggebukser 24/7. Jeg sitter her med joggebukser og spiser potetgull, men gjør jeg det hele tiden? Nei, jeg går fint kledd og tar vare på meg selv, men hjemme, hvor ingen ser meg, går jeg gjerne med daffeklær og koser meg litt ekstra når jeg føler jeg har fortjent det. 

Anonymkode: baeed...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når menn kler seg pent, men det er sjukt sexy når de går i joggebukse, og man liksom kan se penis»klumpen» .. Shitt that turns me on 🙈

Anonymkode: 34d62...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.10.2020 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Går i joggebukse og hettegenser hjemme, men kler meg ordentlig når jeg forlater huset. Syns at man skal kunne slappe av når man er hjemme, og det gjelder både meg og kona! :)

Anonymkode: 54168...5f5

Siterer denne! Hjemme går vi i absolutt hva vi vil. Skal vi derimot ha besøk, eller besøke andre, eller ut av huset - så kler vi oss litt mer ordentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da får du flytte hit jeg bor...... Her går mennene i dress/penbukse og shorte når de klipper plenen. Aldri sett en eneste en her i joggebukse, kun meg og mannen min 😂

Shorte, hva er det?, kombinert skjorte og shorts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat ? TS sier spesifikt menn som går med joggebukser 24/7. Jeg sitter her med joggebukser og spiser potetgull, men gjør jeg det hele tiden? Nei, jeg går fint kledd og tar vare på meg selv, men hjemme, hvor ingen ser meg, går jeg gjerne med daffeklær og koser meg litt ekstra når jeg føler jeg har fortjent det. 

Anonymkode: baeed...dd2

Nå for tiden blir det mye slaskeklær. De er mer behagelige. Og jeg har hjemmekontor. Ikke alltid jeg skifter for å gå i butikken, heller. Mannen min bryr seg ikke - han bare kler av meg med øynene uansett hva jeg har på. 🤣

Men, du har et poeng. jeg kan kle meg fint når jeg vil. 😊
Og jeg kjenner en del menn som også kan. Sånn egentlig. De ser bare ikke vitsen. Joggebuksa er liksom enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 timer siden, Gruselgrafs skrev:

Shorte, hva er det?, kombinert skjorte og shorts?

Yes 😂 Onepiese..... Har du ikke sett det før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går mye, nesten alltid i stor genser og joggebukse eller pyjamasbukse inne. Svært ofte også uten undertøy, er mer praktisk for mannfolk.

Skifter alltid når jeg går utendørs da, utenom tur til postkassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...