Julie Skrevet 30. oktober 2020 #21 Skrevet 30. oktober 2020 Enig med Myrmica. Vet det er delte meninger om Appetitt,men jeg har utelukkende gode erfaringer. Forer stort sett med Skin&coat varianten, godt opptak, blank pels og ingen tørre poter. Extreme varianten i perioder med aktivitet over snittet. Supplerer med Provit storfevom. Foret en periode med Mush,veldig fornøyd men tungvint med rein råforing.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #22 Skrevet 30. oktober 2020 Hills j/d. Svindyrt veterinærfor, men det fungerer bra på hunden. Koster 980kr for en sekk som holder en mnd. Anonymkode: f4fb4...9b5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #23 Skrevet 30. oktober 2020 Eukanuba høyenergifôr og perioder hvor de får vom i tillegg. Har 2 fuglehunder som brukes stort sett hele året rimelig hardt. Viktigste er at hunden liker og fungerer godt på fôret de får. De skal holde vekten, se bra ut og spise godt. Finner du det fôret som fungerer godt for hunden din så spiller det lite hva andre bruker. Hadde en hund som kun tålte labb med lam. Da fikk han det og så bra ut i pels. Anonymkode: 9e4bb...852 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 30. oktober 2020 #24 Skrevet 30. oktober 2020 Norwegian polar. Foretrekker det over vom da det ikke lukter like vondt. Konsistensen er som en gov leverpostei. Vi har kjøpt pølser da det er litt mer praktisk enn blokker. Blir mye mindre å plukke opp etter hunden enn ved typisk tørrfôr. Selv den mest kresne husky liker norwegian polar er hvertfall min erfaring😅
Fliseklemme Skrevet 30. oktober 2020 #25 Skrevet 30. oktober 2020 Royal Canin Puppy på valpen og Royal Canin Mini Adult / VOM på den voksne.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #26 Skrevet 30. oktober 2020 Tror det beste er vom. Men husk bein/tyggebein eller tørrfor i tilleg. Min hund fikk tannsten av bare vom. Anonymkode: c603b...870
Gjest StoryOfMyLife Skrevet 31. oktober 2020 #27 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg har hatt ulike raser igjennom oppveksten og også som voksen, ( nå må det sies at mange av de har vært som fosterhunder) og jeg har hatt foreldre som har drevet med oppdrett, med 4 ulike raser. Men vi har brukt Norwegian Polar men gikk over til vom og hundemat, og som egen eier har jeg brukt ren råforing. Men da jeg var en del på tur var det bedre å ha med hundemat, i tørr utgave og våre hunder likte best Happy Dog. Så det er mye smak og behag føler jeg
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #28 Skrevet 31. oktober 2020 Eukanuba Adult. Har en Langhåret Collie på 12 år som alltid har vært ømfintlig i magen, og til og med forsøk på å få ham over på Eukanuba Senior har endt i diaré eller forstoppelse. Skal sies at bytte ble forsøkt VELDIG gradvis over nesten to uker også. Vi holder oss til det foret vi VET han fungerer godt på, frem til han evt begynner å legge på seg. Det håper jeg ikke gjør, for å forsøke nye fortyper på den gamle mannen her fungerer tilsynelatende dårlig 😅 Anonymkode: 8a0e9...9f7
Arx Skrevet 1. november 2020 #29 Skrevet 1. november 2020 Egenkomponert råfor, og noe vom og hundemat! Er litt å sette seg inn i I starten, men går på rutine etterhvert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå