Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tok testen en dag og fikk da runding. Tok ny test neste dag og da viser testen plutselig fast smiley. Er det normalt at den hopper over blinkende smiley? Eller er det noe galt med meg? 

Anonymkode: fc87a...79e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, tok testen en dag og fikk da runding. Tok ny test neste dag og da viser testen plutselig fast smiley. Er det normalt at den hopper over blinkende smiley? Eller er det noe galt med meg? 

Har lest andre som har opplevd det samme med advanced. Ikke noe galt med det, regner med at du straks har EL.

Anonymkode: 03804...aaf

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På rosa eller lilla type? Rosa har vel ikke blinkende smiley? 

Anonymkode: cd12f...606

• Liker 1
Skrevet

Lilla:) 

Skrevet

Synes det er veldig rart at man går fra ikke fruktbar til plutselig eggløsning? Man er jo fruktbar i dagene før eggløsning..

Skrevet

Var det første gang du testet den syklusen? Man får alltid tom runding første gangen, uansett. Så for å vite hva som er riktig første testdag, så må du ta to tester etter hverandre. 

Anonymkode: 25a1f...5e3

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er veldig rart at man går fra ikke fruktbar til plutselig eggløsning? Man er jo fruktbar i dagene før eggløsning..

Et smilefjes betyr fruktbar, så det er det testen forteller deg nå :) Smilefjes betyr at EL kommer. EL skjer ikke dagen du får smilefjes. Ikke uvanlig med hopp i LH-nivået slik at du går fra tom sirkel til smilefjes.

Skrevet

Var første gang jeg teste den syklusen ja når jeg fikk runding :)

Skrevet

Jeg hadde bare 1 dag med blinkende smiley, fra negativ dagen før og til fast smiley i to dager etter blinkende smiley. Tror nok ikke noe er galt med deg, sikkert bare hormonet som skøyt i været litt fort 🙂 Hadde du tom runding igjen dagen etter? 

Anonymkode: cd12f...606

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var første gang jeg teste den syklusen ja når jeg fikk runding :)

Hadde du testet to ganger samtidig da, så hadde du garantert hatt blinkene smiley, eller fast. Mest sannsynlig hadde du fått blinkene i noen dager, hvis du hadde begynt testingen litt før😊 

Anonymkode: 25a1f...5e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...