AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Vil bare starte med at jeg såklart skal ringe lege og eventuelt barsel i morgen, men jeg ønsker bare å høre om noen har vært borti lignende. Fødte for 4 dager siden. Ble lagt inn og igangsatt på grunn av hodepine og høyt blodtrykk. Rett etter fødsel var blodtrykket betraktelig lavere og etter 2 dager på barsel kunne jeg reise hjem. Jordmor var på hjemmebesøk i dag og blodtrykket var noe høyere enn ellers, men ikke nok til at hun reagerte. Nå har jeg plutselig hodepine igjen og har en rar susende lyd i øra. Har også en litt nummen og rar følelse i fingra på høyere hånd. Noen som har vært borti lignende? Må nevnes at jeg har sovet lite og er veldig sliten i tillegg så føler det kan være det også. Anonymkode: be8fb...653
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg ville ringt legevakten, for å få god medisinsk veiledning med en gang. Anonymkode: 1510b...a25
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Hadde du epidural under fødsel? En bivirkning av den kan være sterk hodepine en stund etterpå. Du kan jo evt kontakte legevakt om du er bekymret? Anonymkode: 5b000...a4e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ringt legevakten, for å få god medisinsk veiledning med en gang. Anonymkode: 1510b...a25 Ja ser ut til at jeg må det. Takk for svar 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du epidural under fødsel? En bivirkning av den kan være sterk hodepine en stund etterpå. Du kan jo evt kontakte legevakt om du er bekymret? Anonymkode: 5b000...a4e Takk for svar, nei ingen epidural. Ja kommer til å gjøre det Anonymkode: be8fb...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå