Gå til innhold

Følge barnet i Bhg med sår hals?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

kan foreldre med sår hals (uten påvist covid19) følge barnet i Bhg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hos oss.. men vi kjører rødt nivå nå...

Skrevet
22 hours ago, Dina87 said:

Hei, 

kan foreldre med sår hals (uten påvist covid19) følge barnet i Bhg? 

NEEEI

unntatt om du har testet negativt og det kun er snakk om restsymptomer.

• Liker 1
Skrevet

Nei, men du kan avtale med bhg at en av dem kommer ut og tar imot barnet ute slik at du ikke har nærkontakt med noen ved levering /henting? 

Skrevet

Det er ikke rart vi ikke får bukt med smitten...

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler at det er endel fordømmelse i denne tråden. Dere er upedagogiske mot TS. Det fins mange forskjellige halser. Min hals f.eks, varierer med menstruasjonssyklusen. Jeg er alltid hes før mensen. Tar ikke coronatest fordet. Når eksem kommer sammen med sår hals, så vet jeg at det er mensen snart. Kan dere slappe av...?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Jeg føler at det er endel fordømmelse i denne tråden. Dere er upedagogiske mot TS. Det fins mange forskjellige halser. Min hals f.eks, varierer med menstruasjonssyklusen. Jeg er alltid hes før mensen. Tar ikke coronatest fordet. Når eksem kommer sammen med sår hals, så vet jeg at det er mensen snart. Kan dere slappe av...?

Men om dette er tilfellet, så spør en vel heller ikke på forum?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Blatter skrev:

Men om dette er tilfellet, så spør en vel heller ikke på forum?

Jeg tenker at  det kan være korona ja, men det kan også være psykosomatisk i denne tiden. Alle har litt vondt ett eller annet sted, hvis man kjenner nøye etter...

Skrevet

Ts her: ingen har fulgt barnet med sår hals her. Vi er to voksne og om den ene er sår i halsen så leverer jo den andre. Samme for meg om folk er «upedagogiske» overfor meg her inne. Jeg har aldri skrevet at « jeg leverte barnet med sår hals i dag». Jeg spurte ett hypotetisk spørsmål. At andre hisser seg opp og tolker det dithen at jeg spør fordi jeg har gjort noe «galt» får være den sitt problem. 😂 Happy halloween folkens, ingen av barna våre får gå «trick or treat» i år, om dere lurte. Verken med eller uten sår hals  🎃

• Liker 1
  • Opprett ny...