AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Selv om vi har gjort det slutt nå, så er det ikke til å komme unna at vi hadde veldig forskjellig smak i musikk. Jeg elsker musikk og kan ikke leve uten, og eksen min var også glad i musikk, men han var fryktelig spesifikk, hørte kun på bestemte artister, nesten utelukkende menn med gitar over 60 år, av typen musikk som foreldrene mine vokste opp med! Han var spesielt opptatt av Vazelina Bilopphøggers, noe jeg synes er veldig spesielt siden han ikke en gang er fra Totenområdet!🤔 Jeg tror han kunne alle sangene deres og han kunne bruke penger på gamle plater og stasj av bandet. Selv er jeg mer glad i nyere og moderne musikk, som EDM, house og rave. Så er forskjellig musikksmak en dealbreaker? Særlig når det skiller så mye.? Anonymkode: 78644...c93
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Ikke dealbreaker for min del. Men er ikke spesielt opptatt av musikk. Anonymkode: 89c42...fdb 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Selvsagt er det ikke en dealbreaker, men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde rynka kraftig på nesa av smaken din. Jeg liker veldig mye, men moderne elektronisk musikk mangler absolutt alt jeg ser etter i musikk. Om noen hadde fortalt meg at elektronisk musikk i 2020 ble lagd av AI hadde jeg ikke hatt problemer med å tro på det, den mangler jo fullstendig menneskelig touch, sjel og dynamikk. Anonymkode: 1d006...9e1 13
Milky Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 (endret) Haha what? Hvorfor skal det være en dealbreaker? Jeg hører bare på rappere eller spanske artister. Mannen hører bare på sånn drittirriterende elektro uten noe sang, bare masse datalyder. Men vi er forskjellige og det er greit. Men vil helst at han tar på høretelefoner eller hører når han er alene hjemme, samme gjør jeg 😅 Endret 29. oktober 2020 av Badbunny 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg er ekstremt opptatt av musikk og forskjellig smak er null problem for meg. Det eneste som ville vært et problem var om han skulle spilt sin musikk høyt hele tiden som var totalt forskjellig fra hva jeg liker til enhver tid. Jeg er samboer med en som ikke har samme musikksmak som meg og det går helt fint. Det hender at han spiller sine favoritter høyt innimellom, men det er null stress da han ikke gjør det for ofte. Konserter tar vi hver for oss med våre venner. Vi gjør mye annet sammen som kino, fjellturer, middag ute osv, men konserter gjør vi hver for oss. Anonymkode: 25863...1ba 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 Så lenge man har det fint sammen så spiller det ikke noen rolle, men jeg hadde aldri sittet å hørt på edm i min stue, men om han ville høre med plugger i ørene så er jo selvfølgelig ikke det noe problem. Anonymkode: bbe09...453 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 Nei, overhode ingen dealbreaker.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #8 Skrevet 29. oktober 2020 Tja, det kommer mest an på kulturen som følger med. Jeg kunne neppe vært sammen med en dansbandelsker som kledde seg i fult antrekk og valfartet til Seljord hvert år. Men heller ikke med en EDM-elskende raver som var helt innlemmet i den livsstilen med drugs og rave. Men om livsstilen ellers er forenelig, så har det ikke noe å si hva man liker å høre på. Vet at Vazelina er poppis i enkelte ungdomsmiljøer, litt sånn ironisk eller på en guilty pleasure måte. Anonymkode: 05fa3...681 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #9 Skrevet 29. oktober 2020 Å herregud 😂 Går du på ungdomsskolen eller? Anonymkode: 0a0c4...ec8 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #10 Skrevet 29. oktober 2020 Akkurat dette ville ikke vært en dealbreaker dersom personligheten var hyggelig og moralen var ok. Som de sier, there's a path you take and a path untaken. The choice is up to you, my friend. Anonymkode: 73356...84f 2
Rosatoast Skrevet 29. oktober 2020 #11 Skrevet 29. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er det ikke en dealbreaker, men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde rynka kraftig på nesa av smaken din. Jeg liker veldig mye, men moderne elektronisk musikk mangler absolutt alt jeg ser etter i musikk. Om noen hadde fortalt meg at elektronisk musikk i 2020 ble lagd av AI hadde jeg ikke hatt problemer med å tro på det, den mangler jo fullstendig menneskelig touch, sjel og dynamikk. Anonymkode: 1d006...9e1 PREACH!!! Kan ikke kalle elektronika og house, for elektronika og house i 2020. Det er jo holocaust for trommehinnene. TS, er vel mer eksen din som burde reagere på din spesielle smak. "musikk som foreldrene dine vokste opp med", er typisk sinnssykt bra musikk. F.eks Pink Floyd, David Bowie, INXS etc.. Musikksmak er ikke en dealbreaker, men hadde typen min hatt din stereotypiske smak - så hadde jeg rett og slett blitt flau 6
AndreasBR Skrevet 29. oktober 2020 #12 Skrevet 29. oktober 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var spesielt opptatt av Vazelina Bilopphøggers, noe jeg synes er veldig spesielt siden han ikke en gang er fra Totenområdet! Og alle småjenter som liker bieber må være fra London, Canada! Alle som liker Ole Ivars må være fra Hamar! Våger du like Rotlaus? Ja, da håper jeg du er fra Ørsta! Seriøst, hva slags musikk eller artister man liker har da NULL med hvor man er fra? 3
AndreasBR Skrevet 29. oktober 2020 #13 Skrevet 29. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er det ikke en dealbreaker, men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde rynka kraftig på nesa av smaken din. Jeg liker veldig mye, men moderne elektronisk musikk mangler absolutt alt jeg ser etter i musikk. Om noen hadde fortalt meg at elektronisk musikk i 2020 ble lagd av AI hadde jeg ikke hatt problemer med å tro på det, den mangler jo fullstendig menneskelig touch, sjel og dynamikk. Anonymkode: 1d006...9e1 Ha med Elektroswing? 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #14 Skrevet 29. oktober 2020 Eneste dealbreakeren min når det kommer til musikk er når folk sier "jeg hater ...." Hvis jeg vil ha deg med på en konsert fordi jeg liker artisten så bli med fordi du liker meg. Hvis du vil ha med meg på en konsert så sier ikke jeg "æsj nei hater dem" osv. Man har det mye kjekkere når man koser seg sammen med musikk, selv om man ikke alltid liker det samme. Anonymkode: 13056...e9f
Punhunter Skrevet 29. oktober 2020 #15 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg hadde nok ikke klart å være sammen med en som digga country og type klein norsk Rock a la CC cowboys, helt ærlig. 😅 Musikk en av mine hovedinteresser, så det er viktig for meg at vi er ihvertfall på noenlunde samme side. Mener også det samme når det gjelder film og serier. Ja, jeg er sær. 1
AndreasBR Skrevet 29. oktober 2020 #16 Skrevet 29. oktober 2020 1 minutt siden, Punhunter skrev: Jeg hadde nok ikke klart å være sammen med en som digga country og type klein norsk Rock a la CC cowboys, helt ærlig. 😅 Musikk en av mine hovedinteresser, så det er viktig for meg at vi er ihvertfall på noenlunde samme side. Mener også det samme når det gjelder film og serier. Ja, jeg er sær. Hva slags klein musikk hører du på da? 2
Punhunter Skrevet 29. oktober 2020 #17 Skrevet 29. oktober 2020 Just now, AndreasBR said: Hva slags klein musikk hører du på da? For det meste Rock og Metal. En guilty pleasure som er klein, er at jeg av og til setter på HIM. 😃
AndreasBR Skrevet 29. oktober 2020 #18 Skrevet 29. oktober 2020 Akkurat nå, Punhunter skrev: For det meste Rock og Metal. En guilty pleasure som er klein, er at jeg av og til setter på HIM. 😃 Oi, det synes jeg er kleint (Jobbet med en kollega tidligere som alltid hørte på P6 Rock osv.. Møkkakanal.. NRJ langt bedre, mpetre også Bra man er forskjellige. Så kjedelig det må være om to liker akkurat samme musikk og aldri bli introdusert til noe nytt. 2
Punhunter Skrevet 29. oktober 2020 #19 Skrevet 29. oktober 2020 (endret) 14 minutter siden, AndreasBR said: Oi, det synes jeg er kleint (Jobbet med en kollega tidligere som alltid hørte på P6 Rock osv.. Møkkakanal.. NRJ langt bedre, mpetre også Bra man er forskjellige. Så kjedelig det må være om to liker akkurat samme musikk og aldri bli introdusert til noe nytt. Det er ikke slik at jeg ikke tåler å høre på en eneste pop-låt. Jeg hører på P4 på jobb, og kan faktisk finne på å sette på f.eks Sia hjemme. 😛 Og det samme kan vel jeg si om deg "tenk å bare høre på mainstream musikk" Men ja, er bra man er forskjellige! 😄 Endret 29. oktober 2020 av Punhunter 1
AndreasBR Skrevet 29. oktober 2020 #20 Skrevet 29. oktober 2020 Akkurat nå, Punhunter skrev: Det er ikke slik at jeg ikke tåler å høre på en eneste pop-låt. Jeg hører på P4 på jobb, og kan faktisk finne på å sette på f.eks Sia hjemme. 😛 Og det samme kan vel jeg si om deg "tenk å bare høre på mainstream musikk" Vil ikke si elektroswing er mainstream . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå