AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Noen kom og "tok deg med storm" enda du ikke engang var på jakt etter kjærligheten. Du ble bombardert med oppmerksomhet og komplimenter! Fikk vite var at du var den spesielle for vedkommende. Så dine egne følelser er forlengst engasjert i personen og du forventer mer. Han flørter hver gang dere omgåes og gir uttrykk for tiltrekningen fortsatt. Så går det lang tid som du har sterk inntrykk av at hans oppmerksomhet er flyttet fra deg til en annen eller andre. Han svarer kaldt når du omsider kommer med en innrømmelse overfor sjarmøren. Plutselig oppfører han seg som om han er overbevist om at annenhver kvinne han møter og blir kjent med er bedre enn deg! Men han "sjekker fortsatt inn" med noen SMS - er av og til. Kan dere menn som leser dette kanskje forklare? Anonymkode: 63c74...f83 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Noen kom og "tok deg med storm" enda du ikke engang var på jakt etter kjærligheten. Du ble bombardert med oppmerksomhet og komplimenter! Fikk vite var at du var den spesielle for vedkommende. Så dine egne følelser er forlengst engasjert i personen og du forventer mer. Han flørter hver gang dere omgåes og gir uttrykk for tiltrekningen fortsatt. Så går det lang tid som du har sterk inntrykk av at hans oppmerksomhet er flyttet fra deg til en annen eller andre. Han svarer kaldt når du omsider kommer med en innrømmelse overfor sjarmøren. Plutselig oppfører han seg som om han er overbevist om at annenhver kvinne han møter og blir kjent med er bedre enn deg! Men han "sjekker fortsatt inn" med noen SMS - er av og til. Kan dere menn som leser dette kanskje forklare? Anonymkode: 63c74...f83 "Situationship" er vel betegnelsen (men med håp om noe mer i fremtiden muligens). Anonymkode: 63c74...f83 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen kom og "tok deg med storm" enda du ikke engang var på jakt etter kjærligheten. Du ble bombardert med oppmerksomhet og komplimenter! Fikk vite var at du var den spesielle for vedkommende. Så dine egne følelser er forlengst engasjert i personen og du forventer mer. Han flørter hver gang dere omgåes og gir uttrykk for tiltrekningen fortsatt. Så går det lang tid som du har sterk inntrykk av at hans oppmerksomhet er flyttet fra deg til en annen eller andre. Han svarer kaldt når du omsider kommer med en innrømmelse overfor sjarmøren. Plutselig oppfører han seg som om han er overbevist om at annenhver kvinne han møter og blir kjent med er bedre enn deg! Men han "sjekker fortsatt inn" med noen SMS - er av og til. Kan dere menn som leser dette kanskje forklare? Anonymkode: 63c74...f83 Lovebombing! Utføres stort sett av følelsesmessig utilgjengelige narsisister. De ønsker å bli dyrket og føle seg viktig, men bryr seg ikke det minste om andres følelser. Løp! Manipulasjon. Anonymkode: 2ae72...892 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Lovebombing! Utføres stort sett av følelsesmessig utilgjengelige narsisister. De ønsker å bli dyrket og føle seg viktig, men bryr seg ikke det minste om andres følelser. Løp! Manipulasjon. Anonymkode: 2ae72...892 Litt interessant for meg å vite om du er mann eller kvinne? Anonymkode: 63c74...f83
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Kanskje han vil bygge seg ett helt harem og jeg også godt kan være med 😙 Anonymkode: 63c74...f83 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lovebombing! Utføres stort sett av følelsesmessig utilgjengelige narsisister. De ønsker å bli dyrket og føle seg viktig, men bryr seg ikke det minste om andres følelser. Løp! Manipulasjon. Anonymkode: 2ae72...892 Push and pull effekten også? Eller begge typene av manipulasjon? Anonymkode: d4398...f83 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Litt interessant for meg å vite om du er mann eller kvinne? Anonymkode: 63c74...f83 Hvorfor? Både menn og kvinner oppfører seg slik. Anonymkode: 2ae72...892 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #8 Skrevet 29. oktober 2020 Ja, det er vanlig, dessverre. Anonymkode: 1a42c...396 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #9 Skrevet 29. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han vil bygge seg ett helt harem og jeg også godt kan være med 😙 Anonymkode: 63c74...f83 Han forstod nok hvordan du var. Anonymkode: 2a112...0f8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #10 Skrevet 30. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Han forstod nok hvordan du var. Anonymkode: 2a112...0f8 Jeg mente ikke at jeg vil være med "haremet". Men alle ønsker vel kjærlighet og jeg trodde at han mente det alvorlig med meg. Var det det du mente? Anonymkode: 63c74...f83
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #11 Skrevet 30. oktober 2020 Vi har felles bekjente så jeg har mulighet for å følge litt med på hva han driver med. Det som er verst med hele affæren nå er sjalusien det skaper å helt eller delvis bli forkastet og byttet ut. Jeg føler en intens trang til å gjøre ham like sjalu som jeg er i forbindelse med han. Men jeg har ikke mulighet. Men jeg kjenner jeg blir skadefro når jeg hører at han blir lekt med av en kvinne jeg mistenker han løper etter selv om han omtaler henne som selskap og en å snakke med i disse koronatider. Hun har sikkert flere mannlige venner rundt seg på jobben etc. Filleren hun er yngre enn meg med full jobb, mørk med pen hud og blå øyne men lubben. Muligens out of his league! Han er uføretrygdet men talentfull. Jeg er ikke opptatt av status. Anonymkode: 63c74...f83
Jeg er mann Skrevet 31. oktober 2020 #12 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg var borti sånne damer et par ganger i "ungdommen" (20-årene). De var veldig intense og ivrige i førsten, men dabbet fort av. Jeg tror det handler først om hodestups forelskelse. Husker de var veldig på med å vise interesse for meg, og som ung mann har man jo lyst til å finne seg en kjæreste. Det var veldig hyggelig og stas de første tre-fire månedene, så punkterte det og ble borte. Antakeligvis på grunn av at det ikke ble spennende mer, og at det ikke var sånn som de hadde forestilt seg. Jeg synes forresten det er hyggelige minner.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #13 Skrevet 31. oktober 2020 12 hours ago, Jeg er mann said: Jeg var borti sånne damer et par ganger i "ungdommen" (20-årene). De var veldig intense og ivrige i førsten, men dabbet fort av. Jeg tror det handler først om hodestups forelskelse. Husker de var veldig på med å vise interesse for meg, og som ung mann har man jo lyst til å finne seg en kjæreste. Det var veldig hyggelig og stas de første tre-fire månedene, så punkterte det og ble borte. Antakeligvis på grunn av at det ikke ble spennende mer, og at det ikke var sånn som de hadde forestilt seg. Jeg synes forresten det er hyggelige minner. For meg har dette pågått i 4 - 5 år. LOL Det har liksom ikke passet for begge samtidig. Jeg venner meg bare ikke til at han flyr mer etter andre damer enn meg. Tror at det er fordi at vi er på en måte del av samme bekjentskaps at jeg ikke kommer over ham. Jeg har jo vært forelsket før men det har alltid gått over. Anonymkode: 63c74...f83
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #14 Skrevet 31. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: For meg har dette pågått i 4 - 5 år. LOL Det har liksom ikke passet for begge samtidig. Jeg venner meg bare ikke til at han flyr mer etter andre damer enn meg. Tror at det er fordi at vi er på en måte del av samme bekjentskaps at jeg ikke kommer over ham. Jeg har jo vært forelsket før men det har alltid gått over. Anonymkode: 63c74...f83 bekjentskapskrets skulle det være... Anonymkode: 63c74...f83
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #15 Skrevet 31. oktober 2020 Kanskje han har gitt opp om du ikke har vist nok interesse tidligere? Har du noe å tape på å gi et klart signal om at du nå er interessert? I det minste prate med han? Var ganske itenst med samboer i starten også, han er ikke slik lenger😆 , men vi er fortsatt sammen..og han er ikke en psykopat eller narssist som tydeligvis kjennetegner denne typen, i følge forumet. Han kan jo kanskje virke litt desp enest. Kanskje han virkelig ønsker seg en kjæreste? Og høres ut som han er utrolig ivrig når han først faller. Spørsmålet er om jakten er det mest spennende, men 4-5 år er jo ganske lenge å vente på noen også, så kan jo skjønne at han begynner å gå videre.. Anonymkode: 8a0b9...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #16 Skrevet 31. oktober 2020 På 29.10.2020 den 18.48, AnonymBruker skrev: Noen kom og "tok deg med storm" enda du ikke engang var på jakt etter kjærligheten. Du ble bombardert med oppmerksomhet og komplimenter! Fikk vite var at du var den spesielle for vedkommende. Så dine egne følelser er forlengst engasjert i personen og du forventer mer. Han flørter hver gang dere omgåes og gir uttrykk for tiltrekningen fortsatt. Så går det lang tid som du har sterk inntrykk av at hans oppmerksomhet er flyttet fra deg til en annen eller andre. Han svarer kaldt når du omsider kommer med en innrømmelse overfor sjarmøren. Plutselig oppfører han seg som om han er overbevist om at annenhver kvinne han møter og blir kjent med er bedre enn deg! Men han "sjekker fortsatt inn" med noen SMS - er av og til. Kan dere menn som leser dette kanskje forklare? Anonymkode: 63c74...f83 Ja, bare ikke så tidlig, heller lengre inn i et samboerskap. Anonymkode: fe0f5...9c9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #17 Skrevet 31. oktober 2020 På 30.10.2020 den 3.07, AnonymBruker skrev: Jeg mente ikke at jeg vil være med "haremet". Men alle ønsker vel kjærlighet og jeg trodde at han mente det alvorlig med meg. Var det det du mente? Anonymkode: 63c74...f83 Nei. Det kan godt være at han mente det alvorlig i starten, men gikk lei. Anonymkode: 2a112...0f8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #18 Skrevet 31. oktober 2020 På 29.10.2020 den 18.48, AnonymBruker skrev: Noen kom og "tok deg med storm" enda du ikke engang var på jakt etter kjærligheten. Du ble bombardert med oppmerksomhet og komplimenter! Fikk vite var at du var den spesielle for vedkommende. Så dine egne følelser er forlengst engasjert i personen og du forventer mer. Han flørter hver gang dere omgåes og gir uttrykk for tiltrekningen fortsatt. Så går det lang tid som du har sterk inntrykk av at hans oppmerksomhet er flyttet fra deg til en annen eller andre. Han svarer kaldt når du omsider kommer med en innrømmelse overfor sjarmøren. Plutselig oppfører han seg som om han er overbevist om at annenhver kvinne han møter og blir kjent med er bedre enn deg! Men han "sjekker fortsatt inn" med noen SMS - er av og til. Kan dere menn som leser dette kanskje forklare? Anonymkode: 63c74...f83 Hvorfor må hele kg være opptatt av en falsk ide om at mannen alltid må synes en annen dame er bedre når han dumper en dame og finner en annen? Hvis dama er stygg og lubben og har en dårlig personlighet og oppfører seg kontrollerende så skjønner jeg. Men ikke hvis han var med noen som er pene, er snille, ordentlige og har felles interesser med. Ofte så går disse mennene over på styggere og hva som helst, så «bedre» er et løst begrep. Er ofte de mest attraktive damene som opplever å bli såret og være en del av et stort harem. Og forresten, hvor finner dere disse mennene? Jeg personlig liker ikke visse type menn og faller ikke for klyser. Har aldri opplevd at menn har gjort sånn mot meg. Var menn som jeg aldri ville ha og ikke syntes var attraktive nok som var interesserte i meg og maste og plaga meg, og behandlet meg dårlig tilslutt mens de ble sammen med og holdt på med mange damer. Også var det alltid en umoden 14 som ble den heldige kjæresten hans som han skrøt oppi skyene via facebook, han er både stygg og forstyrret. Hele opplegget var lættis. Anonymkode: 386a7...4cf
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #19 Skrevet 31. oktober 2020 Kanskje du brukte altfor lang tid på å uttrykke din egen begeistring. Får han ikke noe tilbake, så går han naturligvis videre. Sånn er livet. Anonymkode: de6a2...829 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #20 Skrevet 1. november 2020 Jeg gav sterke tegn tidlig på at jeg gjengjeldte følelsene. Han ble for ca 3 år siden sjekket opp av en annen dame. Da sa han til meg at "Vil ikke ha noe forhold. Jeg vil være fri. Er du skuffet?" Og så begynte han å skryte av utviklingen i forhold til hun andre. Ja han gikk rett inn i ett annet forhold til hun andre selv om han sa han ville være fri. Men det forholdet varte ikke. Han fikset ikke å være i det forholdet. Etterpå har han fisket etter trøst. Anonymkode: 63c74...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå