Gå til innhold

Mann med stor mage - hva er kledelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har de siste årene blitt mer interessert i å kle seg litt penere enn bare slitne jeans og t-skjorte. Men vi finner ikke helt ut hva som er kledelig. Han har stor mage, slank ellers men ALT legger seg på magen (og ha, han er overvektig). Når han skal kle seg litt opp i dressbukse og skjorte blir magen veldig tydelig, den henger tydelig over buksa liksom. Bukser sitter veldig lavt på han også (pga magen?) så magen blir veldig fremhevet. Det er litt frustrerende for han, for han føler ikke han blir noe mer stilig når han pynter seg. Nå har han en jobb hvor han gjerne skulle kledd seg mer formelt men ikke vil pga magen. 

Hva skal vi egentlig se etter? Har noen bilder? Spesiell form på skjorter vi skal se etter, noen triks? Når han går i vanlig t-skjorte/genser ser han bra ut over magen, men det er altså kombinasjonen skjorte+penbukse vi ikke fikser. Han er ikke så høy heller. Da vi giftet oss hadde han vest, det funka veldig fint, men det er jo en dårlig løsning til hverdags og litt vel pyntet etter hans smak. 

Jeg har full kontroll på hvordan kle min egen mage, men herreplagg har jo et helt annet konsept. 🤭

Anonymkode: 89f2e...cb8

Skrevet

Bruk skjorte-body. Da slipper man at skjorten sklir opp og blir en ekstra pose rundt magen. 

https://a.aliexpress.com/_mLsuacN

Ellers kan hold inn strømpebukse under gjøre underverker på magen. 

Anonymkode: 9992a...883

Skrevet

Skjorte med en tynn v-hals genser over. 

Anonymkode: 322f5...2aa

• Liker 1
Skrevet

Hvis han har mulighet, besøk en god herrebutikk med godt utvalg i størrelser og snitt. Der jobber det ofte flinke folk som kan hjelpe til å finne noe som er kledelig.

Anonymkode: ca6f9...65c

• Liker 1
Skrevet

Hva om han begynte å trene lit, få ned magemålet.

Skrevet

Se på queer eye på Netflix! De har mange gode tips for å kle opp menn (som gjerne har litt ekstra her og der) 

Anonymkode: f600f...3f9

Skrevet

Det beste er jo å trene og få ned magemålet. 

Skrevet
2 timer siden, Stina234 skrev:

Hva om han har lyst til å kle seg pent også før eventuell trening gir resultater?

Anonymkode: aa354...b99

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han har lyst til å kle seg pent også før eventuell trening gir resultater?

Anonymkode: aa354...b99

Joda du har rett i det.  

Hadde det vært min mann så hadde jeg tatt han med på shopping, han kunne prøve forskjellige stiler som kunne passe hans fasong.

Skrevet
5 hours ago, Stina234 said:

5 hours ago, Minlillesky said:

Det beste er jo å trene og få ned magemålet. 

Nei jøss, takk for innspill vi overhodet ikke har tenkt på før. 🤭

Trening får ikke ned magemålet, det er kostholdet som må justeres. Og tror dere seriøst ikke tanken har slått oss? 😅

Skrevet
1 hour ago, Stina234 said:

Joda du har rett i det.  

Hadde det vært min mann så hadde jeg tatt han med på shopping, han kunne prøve forskjellige stiler som kunne passe hans fasong.

... Og hvilke stiler er det, lurer jeg jo på? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...