AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Del Skrevet 29. oktober 2020 hei jeg har alltid vært aktiv og likt å være i fysisk aktivitet. De siste årene har jeg vært mer stillesittende pga operasjon. Nå er jeg endelig friskmeldt og kan bevege meg som før. Jeg trappes ned på morfin og blir veldig urolig av det. Derfor har jeg begynt å trene både styrke og kardio. Men jeg har vanskelig for å få i meg nok mat pga kvalme og munntørrhet. Så jeg lurer på om det er noen måte jeg kan trene på uten å miste muskelmasse med kaloriunderskudd? Jeg spiser en del skyr og smoothie som inneholder mye avokado osv Anonymkode: 1d2e2...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Del Skrevet 29. oktober 2020 Kanskje droppe cardioen og fokusere på hard styrketrening. Styrketrening kan forhindre at du går ned i muskelmasse. Se om du klarer å få i deg proteinshake. Ellers så finnes det jo næringsdrivende på apoteket eller weight gainers hvis det er lettere å få i seg. Alternativt - ikke vær så bekymret for muskelmasse akkurat nå. Abstinenssymptomene kommer jo til å forsvinne igjen og da ordner det seg. Det viktigste for kroppen er nok å få bevegd seg igjen. Anonymkode: 977f5...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Del Skrevet 29. oktober 2020 Næringsdrikk skulle det stå Anonymkode: 977f5...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Del Skrevet 30. oktober 2020 Du må nok satse på bedre proteinkilder, ligge på ca 1,5-2g pr kg(1,8g er jo standardgreia). Tipset mitt er å fokusere på styrketreninga 3 ganger i uka, så gåturer utenom dette. Anonymkode: ee5f7...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå