AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Noen som har prøvd en Elvital-sjampo mot fett hår? Jeg er veldig fornøyd med Elvital, og jeg sliter en del med fett hår... Har hørt at flere synes at Elvital er god... Anonymkode: 164a9...5ae
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 om du vasker håret ditt for ofte vil du få fett hår, da vil ikke shalpoo hjelpe Anonymkode: 19b7b...356
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Ville heller vasket det sjeldnere, godta å ha fett hår en dag eller to, og så vaske med normal shampo nå er den perfekte tiden å gjøre det på. Er selv nede i å vaske håret 2 ganger i uken nå etter korona. Men, har ikke hørt noe spesielt positivt om elvital noensinne tror jeg 😛 det er vel bare å prøve. Anonymkode: 6c236...4f0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Synes elvital den anti breakage er fantastisk for håret mitt. Men du får bare velge å se hvilken du liker best. Vasker man for ofte får man fett hår veldig kjapt. Anonymkode: 05832...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå