AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Skal bytte fronter, da jeg ikke har råd til å bytte ut hele kjøkkenet. Er standardmål. Første jeg kom på var selvfølgelig IKEA. Men er det kanskje en butikk jeg ikke vet om som også har billige løsninger? Anonymkode: 6b8e0...7e9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Epoq fra elkjøp er også rimelig. Standard kjøkkenmål er ikke nødvendigvis standard, ikea og epoq har gjerne litt avvik. Så du må nesten måle alt og få time til å sjekke. Kan du eventuelt male og bytte håndtak? Anonymkode: e9c0e...0be
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Epoq fra elkjøp er også rimelig. Standard kjøkkenmål er ikke nødvendigvis standard, ikea og epoq har gjerne litt avvik. Så du må nesten måle alt og få time til å sjekke. Kan du eventuelt male og bytte håndtak? Anonymkode: e9c0e...0be Takk for tips! 😄 Har blitt malt over flere ganger de siste 20 årene, samt er det ikke noe fine utskjæringer i treverket 😅🙈 Kjøkkenet er fra 1995.... ts Anonymkode: 6b8e0...7e9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 Det er ikke noe som heter standard kjøkkenmål. Jobbet med salg av kjøkken i noen år og de tre leverandørene jeg var borti i løpet av de årene hadde forskjellige mål. Du må rett og slett ta mål av alle frontene dine og sjekke dem opp mot frontene hos andre leverandører. Kvik, Epoq og HTHs gjør det selv serie er alle rimelige kjøkkenleverandører. Det finnes også firmaer som spesialiserer seg på kjøkkenfornøying som kanskje kan være en mulighet. Anonymkode: f0b47...1fe
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Superfront.com har spesialisert seg på å lage spreke fronter til IKEA-innredningen (bestemte stammer), sjekk det ut! Anonymkode: f9f4b...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå