Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til å skrive gode referater og nyhetsartikler? 
Jeg har dårlige skriveferdigheter, men elsker å lese og sluker bøker.

Har fått nye arbeidsoppgaver som er forventet av pga den stillingen jeg jobber i. Og det er å skrive nyheter til kunder. 
Jeg er elendig på å skrive tekster, men ønsker å utvikle meg på dette område og bli bedre. Hvordan skrive selgende tekster?

Tenkte litt på å ta et fag eller kurs om emnet (hvordan skrive selgende tekster). 
Noe som har forslag på kurs og utdanning? 

Trenger også å bli tryggere på meg selv, takle stress, holde møter og presentasjoner (har ekstremt presentasjonsangst der jeg neste holder på besvimer ved fremføring, er så skjelven i ben og i stemmen at folk merker det godt). Men har alltid hatt en indre håp om å overvinne dette, for jeg har egentlig veldig lyst til å bli en bedre formidler. Stå på en scene, være trygg på meg og fremføre noe innenfor jobb, studier og som kan motivere andre

Anonymkode: ac261...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, referater og... nyhetsartikler? Selgende tekster (hva nå det er)? Litt underlig blanding av sjangre du hadde tenkt å prøve deg på 🤔 Les tekster innenfor dette fagfeltet som du mener er gode, prøv å finne ut hva som gjør dem gode og bruk dem som mal når du selv skriver! 

Anonymkode: 9c611...124

Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: c3360...1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...