Gå til innhold

Tips til vinterjoggesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

...med god demping?

Anonymkode: cf442...27d

Skrevet

Hva mener du med "vinterjoggesko"..? Jeg bruker samme skoene sommer som vinter. Brodder om vinteren. Har også vurdert å pigge et av parene, så det blir dedikert til vinterbruk. 

Anonymkode: 97303...397

Skrevet

Sko til utebruk. Vanlige blir kalde.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sko til utebruk. Vanlige blir kalde.

Alle mine joggesko er til utebruk..? Skjønner ikke helt hva du mener med "vanlige"? 

Siden du sier joggesko, antar jeg det er sko du skal løpe i..? Da er det liksom bare vanlige, da.? 

• Liker 1
Skrevet

De blir kalde og våte i snø. Er det virkelig så vanskelig å fatte?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De blir kalde og våte i snø. Er det virkelig så vanskelig å fatte?

Nei, for det er helt normalt at sko blir kalde og våte i snø.. Det jeg ikke helt fatter er når du sier "vanlige" sko. Alle joggesko er vel "vanlige". Jeg har aldri sett løpesko spesiallaget til vinter. Det er helt normalt å løpe i normale joggesko om vinteren.. 

Du kan prøve sko med goretex, men altså, løper du i slaps og snø, kommer det vann inn ovenfra og ned. Ullsokker nedi skoene. 

Om du tenker deg at det finnes noen slags forede løpesko, tror jeg du må lete lenge. 

Så nei, jeg vet ikke hva du mener er forskjellen på vinterjoggesko og "vanlige" joggesko som du kaller det. Du må nesten spesifisere hva du mener. 

• 2 uker senere...
Skrevet
På 29.10.2020 den 13.18, AnonymBruker skrev:

Nei, for det er helt normalt at sko blir kalde og våte i snø.. Det jeg ikke helt fatter er når du sier "vanlige" sko. Alle joggesko er vel "vanlige". Jeg har aldri sett løpesko spesiallaget til vinter. Det er helt normalt å løpe i normale joggesko om vinteren.. 

Du kan prøve sko med goretex, men altså, løper du i slaps og snø, kommer det vann inn ovenfra og ned. Ullsokker nedi skoene. 

Om du tenker deg at det finnes noen slags forede løpesko, tror jeg du må lete lenge. 

Så nei, jeg vet ikke hva du mener er forskjellen på vinterjoggesko og "vanlige" joggesko som du kaller det. Du må nesten spesifisere hva du mener. 

Det finnes vinter-joggesko med ekstra dypt og ruglete mønster under sålen, slik at man ikke glir på glatte felt når man løper ute. Noen av sålene kan minne om fotballsko med pigger. Vil tro stoffet på skoen og er mer tilpasset vinteren, uten at det betyr at de er foret.

Getinspired.no har tidligere solgt den typen sko 😊

(Hvis Ts vil ha tips til vinter-sneakers så anbefaler jeg sko av merket Kastel.)

Anonymkode: 825ed...bee

Skrevet

Hei

Asics har noen goretex joggesko som fungerer veldig bra om vinteren. God demping.

For eks. Asics GT-1000 9 GTX finnes til både dame og herre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...