AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #81 Del Skrevet 8. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pakistan-sporet legges død. Da kan vi vel komme oss videre i her tråden! Anonymkode: 0e17c...b2c De som sverger til tøvete teorier kommer sikkert til å holde på. Anonymkode: bb96a...630 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 8. november 2020 #82 Del Skrevet 8. november 2020 Første episode sendes i kveld klokken 21:15 på NRK1. Den ligger allerede ute på nettet. https://tv.nrk.no/serie/therese-jenta-som-forsvant/sesong/1/episode/1/avspiller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #83 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg er på andre episode nå. Litt langtekkelig så langt. Tror jeg hopper over alt om Thomas Quick, vet jo nøyaktig hva som kommer der. Anonymkode: 0e17c...b2c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #84 Del Skrevet 8. november 2020 Syns det virker så utrolig sentralt at hun gikk fra godteri-butikken med kjøpt godteri (hvem ga penger..?) og ikke hjem men ned i parkeringshuset. Virker jo som hun ble bestukket med godteri for å være med noen. De burde jo funnet ut hvilke biler som var i parkeringshuset ca på det tidspunktet (overvåkningskamera!!!?, billettsystem..) virker svært sentralt hvertfall ! Anonymkode: 201f0...d38 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trioving Skrevet 8. november 2020 #85 Del Skrevet 8. november 2020 Mye mindre overvåkningskameraer i de dager. I dag tar man jo folk ved å hente ut data fra helseapper... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #86 Del Skrevet 8. november 2020 Har sett hele serien. Helt OK serie, men den sier vel ikke noe nytt enn det som allerede er kjent. Anonymkode: fa90e...fc8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #87 Del Skrevet 8. november 2020 Har aldri satt meg helt inn i Pakistan-sporet og hvorfor det ble avfeid, men må si at hun ser langt mer pakistansk ut enn spansk. Har selv bodd i Spania og kjenner flere norske som har fått barn med spanske personer, og ingen av dem er så mørke. Syns også trekkene minner mer om pakistanere enn spanjoler. Anonymkode: a68e3...d70 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #88 Del Skrevet 8. november 2020 Men nå som de har funnet DNAet til Therese, vet de vel sikkert hvem som er faren? Er det noen som har sett det stå noe sted? (Ikke at det trenger å ha noe å si for evt bortføring hvis noen var overbevist om at det var datteren, da... ) Anonymkode: 2095f...0f0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #89 Del Skrevet 8. november 2020 Det må jo ha vært en situasjon som har virket så vanlig at ingen har tenkt over at det kunne være noe urovekkende. Som at det virker som det var en helt vanlig voksen med et helt vanlig barn i en helt normal situasjon. Ingen truende situasjon. Eller noe utenom det vanlige. Så jeg tror Therese kjente dette menneske, kanskje ikke veldig godt, men godt nok til å ha tillit til personen. Så de som hadde sett noe ikke hadde tenkt noe over det overhodet. Og i ettertid vil man jo tro at det må ha oppstått en truende situasjon. Derfor er det sikkert noen som tenker at: nei det kan ikke ha vært slik, det var jo ikke noe rart ved det. Tanken settes bort og så glemmer man det. Anonymkode: a529c...510 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #90 Del Skrevet 8. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det virker så utrolig sentralt at hun gikk fra godteri-butikken med kjøpt godteri (hvem ga penger..?) og ikke hjem men ned i parkeringshuset. Virker jo som hun ble bestukket med godteri for å være med noen. De burde jo funnet ut hvilke biler som var i parkeringshuset ca på det tidspunktet (overvåkningskamera!!!?, billettsystem..) virker svært sentralt hvertfall ! Anonymkode: 201f0...d38 Nå har jeg bare sett litt av første episode, men Therese var jo ikke med til kiosken for å kjøpe Cola sa de to ungene, de sa at hun ble igjen ved blokka. Og det var lillesøsteren til Therese som hadde fått penger av moren deres? Jeg har ikke sett noe om noe parkeringshus, det er ikke parkeringshus ved blokkene på Fjell, de har jo bare parkeringsplasser. Anonymkode: 8205a...639 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #91 Del Skrevet 8. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg bare sett litt av første episode, men Therese var jo ikke med til kiosken for å kjøpe Cola sa de to ungene, de sa at hun ble igjen ved blokka. Og det var lillesøsteren til Therese som hadde fått penger av moren deres? Jeg har ikke sett noe om noe parkeringshus, det er ikke parkeringshus ved blokkene på Fjell, de har jo bare parkeringsplasser. Anonymkode: 8205a...639 Parkeringshuset er under kiosken. Anonymkode: fa90e...fc8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #92 Del Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri satt meg helt inn i Pakistan-sporet og hvorfor det ble avfeid, men må si at hun ser langt mer pakistansk ut enn spansk. Har selv bodd i Spania og kjenner flere norske som har fått barn med spanske personer, og ingen av dem er så mørke. Syns også trekkene minner mer om pakistanere enn spanjoler. Anonymkode: a68e3...d70 Jeg syns ikke hu ser mer pakistansk ut. Og når du ser bilde av søsteren da hun også var liten kan du se at hun var ganske mørk hun også. Hadde begge samme far? Anonymkode: a529c...510 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 8. november 2020 #93 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) På 31.10.2020 den 0.55, Thyra skrev: Ok. Var visst slutt med Thereses pappa da hun forsvant. Husker feil. Er han, og familien i Spania er sjekket grundig ut av saken? De fleste barnebortføringer skjer i sammenheng med samlivsbrudd. Edit: ser at faren også har mobilisert i Spania for å finne datteren, så dette er nok heller tvilsomt. Endret 8. november 2020 av Pipaluk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 8. november 2020 #94 Del Skrevet 8. november 2020 På 31.10.2020 den 11.54, Thyra skrev: Aner ikke. Noen barn er jo også veldig tillitsfulle og kan bli med nærmest hvem som helst. Poenget er at en bortføring av et barn ikke trenger å skje med makt og trusler. Det er bare å lokke med kattunger. Jeg tror jeg hadde glemt alt jeg hadde lært om noen fortalte meg at jeg skulle få se det 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #95 Del Skrevet 8. november 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns ikke hu ser mer pakistansk ut. Og når du ser bilde av søsteren da hun også var liten kan du se at hun var ganske mørk hun også. Hadde begge samme far? Anonymkode: a529c...510 Slik jeg forstod det i dokumentaren, er alle tre barna døtre til spanjolen Jesus. Anonymkode: fa90e...fc8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #96 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Parkeringshuset er under kiosken. Anonymkode: fa90e...fc8 Skulle ventet litt med å poste innlegget mitt i stad, for nå har jeg sett litt mer - at hun da gikk til den kiosken på senteret selv om barna mente at Therese ikke hadde villet bli med dem, men blitt igjen. Og at hun da som du sier; gikk ned i parkeringshuset under kiosken. Anonymkode: 8205a...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 8. november 2020 #97 Del Skrevet 8. november 2020 Hun ble bortført søndag kveld 3 juli. Er noe spesielt med dagen og datoen som er valgt for dette? Det er sommerferie, og en søndag. Er det lettere å bortføre på søndager, enn på lørdager? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #98 Del Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, Pipaluk skrev: Hun ble bortført søndag kveld 3 juli. Er noe spesielt med dagen og datoen som er valgt for dette? Det er sommerferie, og en søndag. Er det lettere å bortføre på søndager, enn på lørdager? Mulig det er færre folk ute fordi ikke like mange handler på senteret? Siden det var varierende vær den dagen så var det kanksje ikke så mange som var ute og gikk tur. Som du sier så var det jo sommerferie og på den tiden var det vel fellesferie på en helt annen måte i dag, så det var mange som hadde dratt på ferietur også. At det fokuseres sånn på søndagen kan være at folk knytter ting sammen med andre ting de husker - som f.eks at Mjøndalen vant over Godset 4-1 den kvelden. Anonymkode: 8205a...639 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #99 Del Skrevet 8. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg syns ikke hu ser mer pakistansk ut. Og når du ser bilde av søsteren da hun også var liten kan du se at hun var ganske mørk hun også. Hadde begge samme far? Anonymkode: a529c...510 Der er vi uenige, søsteren har brunt hår, Therese helt svart med mørkere øyne. Og søsteren som medvirker i dokumentaren er heller ikke så mørk. Hun har helt klart mer pakistanske trekk som jeg ser det. Jeg vil ikke kuppe tråden med å debattere hvem som egentlig var faren, og jeg kjenner ikke alle detaljene i Pakistan-sporet. Men det ble veldig lett avfeid om hun hadde en annen far. Nå har jeg sett episode 3 og det var påfallende mye Thomas Quick hadde rett om. Ikke rart man ble villedet! Fikk så vondt av politimannen som hadde viet 10 år av livet sitt på å etterforske saken. Anonymkode: a68e3...d70 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #100 Del Skrevet 8. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Der er vi uenige, søsteren har brunt hår, Therese helt svart med mørkere øyne. Og søsteren som medvirker i dokumentaren er heller ikke så mørk. Hun har helt klart mer pakistanske trekk som jeg ser det. Jeg vil ikke kuppe tråden med å debattere hvem som egentlig var faren, og jeg kjenner ikke alle detaljene i Pakistan-sporet. Men det ble veldig lett avfeid om hun hadde en annen far. Nå har jeg sett episode 3 og det var påfallende mye Thomas Quick hadde rett om. Ikke rart man ble villedet! Fikk så vondt av politimannen som hadde viet 10 år av livet sitt på å etterforske saken. Anonymkode: a68e3...d70 Bare for å fortsette på denne mulige avsporingen;) Dersom den pakistanske mulige faren ble informert om at han kunne være faren, er det vel likegyldig om han faktisk var det eller ikke, så lenge han trodde han kunne være det? Anonymkode: c620d...50a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå