AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Hei. Jeg tar nå vg3 for å få studiekompetanse. skal opp til eksamen i november og først ut er norsk muntlig. Skal ta den på Ski VGs om det har noe å si. Er en del av eksmannen å presentere fordypningsoppgave? Ingen kan svare meg på dette. Noen som nylig har tatt og kan forklare MG hva jeg står ovenfor? 😅 Anonymkode: 6266b...1ce
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Skal stå eksamen og ikke eksmannen foresten 😂😂😂 Anonymkode: 6266b...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg har ikke vært sensor på Ski, men der jeg har sensurert, spør vi bare om fordypningsoppgave hvis kandidaten ikke har så mye annet å snakke om. Typ at du vipper mellom 1 og 2. Pensum er jo utrolig stort, er mer enn nok å snakke om der 😅 Anonymkode: cffad...5ad
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 Det kommer helt an på sensor. Noen er veldig opptatt av fordypningsoppgaven, andre nevner den ikke. Det tryggeste er å ha forberedt den. Anonymkode: 3059f...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå