AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 For 2 mnd siden fjernet jeg spiralen. Jeg pleier å bli fort gravid, men virker ikke slik nå. Er 33år, så føler tiden er inne for siste mann. Har hatt normale blødinger og jevnlig sex med samboer. Hvorfor blir jeg ikke gravid? Anonymkode: 302e1...ae9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Det er vell litt tidelig å klage når det ikke er gått mer enn 2mnd... Anonymkode: b3f75...fc9 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 2 mndr er ikke lang tid, du må endre forventningene dine. Anonymkode: 26cf2...9fe
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vell litt tidelig å klage når det ikke er gått mer enn 2mnd... Anonymkode: b3f75...fc9 Jo, fordi jeg har blitt gravid på et knips de andre gangene.😅🙈 Altså hvis vi har sex i eggeløsningstiden, vil ikke én av sædcellene feste seg da? Tror vi hadde sex annenhver dag. Nå har vi ikke hatt på ei uke, og venter vel eggeløsning om ca 6 dager. Anonymkode: 302e1...ae9
Nerine_ Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Folk flest blir ikke gravide ila to måneder. 4
Nerine_ Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, fordi jeg har blitt gravid på et knips de andre gangene.😅🙈 Altså hvis vi har sex i eggeløsningstiden, vil ikke én av sædcellene feste seg da? Tror vi hadde sex annenhver dag. Nå har vi ikke hatt på ei uke, og venter vel eggeløsning om ca 6 dager. Anonymkode: 302e1...ae9 Vet du seriøst så lite om befruktning...? 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 Du får være mer tålmodig Anonymkode: fbe60...2b6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #8 Skrevet 29. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, fordi jeg har blitt gravid på et knips de andre gangene.😅🙈 Altså hvis vi har sex i eggeløsningstiden, vil ikke én av sædcellene feste seg da? Tror vi hadde sex annenhver dag. Nå har vi ikke hatt på ei uke, og venter vel eggeløsning om ca 6 dager. Anonymkode: 302e1...ae9 Du var nok heldig med at det tilfeldigvis klaffet med en gang de andre gangene. Hadde også sex hver dag til annenhver dag i eggløsningsukene, når vi prøvde. Og det tok fortsatt 3mnd fra vi begynte til det klaffet. Det er vell ingen som kan forklare akkurat hvorfor det tok 1mnd, 3mnd, 6mnd å bli gravid. Noen ganger klaffer det med en gang, andre ganger tar det litt tid. Så jeg ville prøvd å ta det med ro og nyte prøvingen en stund til før jeg ble bekymret. Anonymkode: b3f75...fc9 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #9 Skrevet 29. oktober 2020 2 minutter siden, Nerine_ skrev: Vet du seriøst så lite om befruktning...? Jeg har aldri stresset med graviditet tidligere. Aldri brukt eggeløsning kalkulator. To venninner av meg ble gravid på første forsøk uten prevensjon, det klaffet vel bare akkurat da. Sjansen er jo betydelig stor for å bli gravid når man har sex 14 dager før mens. Anonymkode: 302e1...ae9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #10 Skrevet 29. oktober 2020 Er du sikker på at du har truffet på EL, da? Kan være kroppen trenger litt tid for å få stabil syklus Anonymkode: 89635...e5b
Nerine_ Skrevet 29. oktober 2020 #11 Skrevet 29. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri stresset med graviditet tidligere. Aldri brukt eggeløsning kalkulator. To venninner av meg ble gravid på første forsøk uten prevensjon, det klaffet vel bare akkurat da. Sjansen er jo betydelig stor for å bli gravid når man har sex 14 dager før mens. Anonymkode: 302e1...ae9 Det er endel ting som skal klaffe, det fungerer ikke sånn at du blir gravid så fort du har sex rundt eggløsning. Kanskje du burde lese deg opp før du stresser sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #12 Skrevet 29. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, fordi jeg har blitt gravid på et knips de andre gangene.😅🙈 Altså hvis vi har sex i eggeløsningstiden, vil ikke én av sædcellene feste seg da? Tror vi hadde sex annenhver dag. Nå har vi ikke hatt på ei uke, og venter vel eggeløsning om ca 6 dager. Anonymkode: 302e1...ae9 20% sjans ved Å ha sex på Rett tid, of det e rom alt står bra til. tror du må Roe deg ned litt😅 Anonymkode: 2a421...3e0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #13 Skrevet 29. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri stresset med graviditet tidligere. Aldri brukt eggeløsning kalkulator. To venninner av meg ble gravid på første forsøk uten prevensjon, det klaffet vel bare akkurat da. Sjansen er jo betydelig stor for å bli gravid når man har sex 14 dager før mens. Anonymkode: 302e1...ae9 Plis ta deg en Google runde , som 33 åring burde du vite litt mer. Anonymkode: 2a421...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå