Gjest someone_here Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 UDI planlegger for dobbelt så mange asylsøkere neste år Utlendingsdirektoratet (UDI) planlegger for at det kommer 1.500 asylsøkere til Norge i år, og 3.000 neste år. Medier: Tre døde etter knivangrep i kirke i Nice Han sier også at gjerningsmannen ropte «Allahu Akbar» (Gud er stor på arabisk, journ.anm.) selv etter at han ble pågrepet av politiet.
Stonegiant Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Fortsatt for lite. Og hva med å i tillegg slippe inn arbeidsinnvandring? Ser ut til at politikerne kun vil ha traumatiserte mennesker i fra krigssoner. 1
Flovef Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Stopp verden, jeg vil av føles ut som et sakte selvmord 20
Gjest In absentia Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 3 minutter siden, Flovef skrev: Stopp verden, jeg vil av føles ut som et sakte selvmord Det er det også. Norske politikere selger oss og all vår fremtid for å få skryt av FN (som i stor grad styres av diktarurer som Kina og Saudi-Arabia).
Gjest someone_here Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 16 minutter siden, Flovef skrev: Stopp verden, jeg vil av føles ut som et sakte selvmord Det stemmer
pinnelinn Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 De færreste i Norge har problemer med å ta imot flyktninger. Problemet er at de som kommer, kommer fra ett området av verden. 3 tusen flyktninger fra Venezuela, Sør-Sudan og Ukraina er ikke noe problem å absorbere for det norske samfunnet. Men vi vet det er ikke er disse vanskeligstilte menneskene det er snakk om. 12
Flovef Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 Et oppbrukt spørsmål, men hvorfor skal de på død og liv reise til vesten og hvorfor skal vesten på død og liv ta dem imot, når de ikke ønsker forandring. Det må jo være gull for dem å bo i land som praktiserer streng islamisme. Det gir ingen mening. Hadde vi hentet kun kvinner hadde det gitt mening for forstår de vil flykte fra det helvete, men å hente friske, unge menn som hater vesten = selvmord for oss og våre etterkommere 20
Gjest someone_here Skrevet 29. oktober 2020 #8 Skrevet 29. oktober 2020 1 minutt siden, pinnelinn skrev: De færreste i Norge har problemer med å ta imot flyktninger. Problemet er at de som kommer, kommer fra ett området av verden. 3 tusen flyktninger fra Venezuela, Sør-Sudan og Ukraina er ikke noe problem å absorbere for det norske samfunnet. Men vi vet det er ikke er disse vanskeligstilte menneskene det er snakk om. Jeg har faktisk lest en rapport som viser at i 2014-2015 Norge tok nærmest ingen flyktninger fra Ukraina, noe som er gjerne anses som rasistisk atferd. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/fra-asylsoker-til-flyktning-for-og-etter-krisearet-2015&ved=2ahUKEwi06abo1tnsAhXppIsKHSRGAGkQFjALegQICRAC&usg=AOvVaw3wadfyP_ZOevRinxsW9cEF
Drizzt Skrevet 30. oktober 2020 #9 Skrevet 30. oktober 2020 (endret) På 29.10.2020 den 12.10, Flovef skrev: Et oppbrukt spørsmål, men hvorfor skal de på død og liv reise til vesten og hvorfor skal vesten på død og liv ta dem imot, når de ikke ønsker forandring. Det må jo være gull for dem å bo i land som praktiserer streng islamisme. Det gir ingen mening. Hadde vi hentet kun kvinner hadde det gitt mening for forstår de vil flykte fra det helvete, men å hente friske, unge menn som hater vesten = selvmord for oss og våre etterkommere De kommer ikke for å forandre seg. De kommer for å forandre oss. Gjennom historien har man sett det. Jo mer den muslimske befolkningen øker i et land, jo mer muslimsk blir landet og jo mer makt får de. Det store spørsmålet er - hvorfor jobber bl.a. norske politikere, men også andre europeiske ledere og politikere for det? Hva er det vi ikke vet? Hva er den store planen? Det kan ikke være tilfeldig. Politikken følges systematisk over mange år allerede i hele den vestlige delen av Europa med på forhånd godt kjente konsekvenser. Så det er noe vi ikke blir fortalt her. Dette her er overhodet ikke kontroversielt som forfatteren hevder: https://247sports.com/college/usc/Board/59419/Contents/As-Muslim-population-grows-what-can-happen-to-a-society-41331804/ Man ser at landene med stor muslimsk befolkning er de mest konfliktrammede med størst sosial uro. Hva driver Europa med da? Og denne fra samme lenke over: Spoiler Once the ball starts rolling it doesn't stop until every kaffir is dead or enslaved or has fled their historical homeland. This has already happened to: Turkey, Azerbaijan, Syria, Jordan, Iraq, Yemen, Oman, Iran, Afghanistan, Pakistan, Bangladesh, Turkmenistan, Uzbekistan, Egypt, Libya, Tunisia, Algeria, Morocco, Sudan, Mali, Chad, Somalia, Eritrea, North Cyprus, and Palestine. Soon to be included in that list: Lebanon, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Nigeria, Malmo, and Marseille. For comparison, here is the list of countries which VOLUNTARILY converted to Islam: Saudi Arabia, Malaysia, Indonesia, and the oil rich microstates (Qatar, Bahrain, UAE, Brunei). That's what you call a bad track record. Regions which were on the brink of ethnic extermination which were, thankfully, rescued from Islamization: India, Spain, Portugal, Southern France, Sicily, Greece, Macedonia (FYROM), Bulgaria, Romania, Albania, Bosnia and Herzegovina, Serbia, Cyprus, Malta, Georgia, Armenia, Lebanon (only to be lost again), and Israel. På 29.10.2020 den 11.45, Flovef skrev: Stopp verden, jeg vil av føles ut som et sakte selvmord Det er ikke så sakte lenger. Ønsket politikk av feige europeiske ledere. Jeg lurer på hvordan Frankrike ville vært i dag hadde Marie Le Pen vunnet presidentvalget. Endret 30. oktober 2020 av Drizzt 10
Zienna Skrevet 30. oktober 2020 #10 Skrevet 30. oktober 2020 På 29.10.2020 den 11.17, someone_here skrev: UDI planlegger for dobbelt så mange asylsøkere neste år Utlendingsdirektoratet (UDI) planlegger for at det kommer 1.500 asylsøkere til Norge i år, og 3.000 neste år. Medier: Tre døde etter knivangrep i kirke i Nice Han sier også at gjerningsmannen ropte «Allahu Akbar» (Gud er stor på arabisk, journ.anm.) selv etter at han ble pågrepet av politiet. Hva er sammenhengen her? Hva har knivangrepet i Nice med asylsøkere til Norge å gjøre? 2
bluedot Skrevet 30. oktober 2020 #11 Skrevet 30. oktober 2020 12 minutter siden, Zienna skrev: Hva er sammenhengen her? Hva har knivangrepet i Nice med asylsøkere til Norge å gjøre? Noen liker å slå politisk mynt på grusomheter sikkert. 2
Gjest kaninen Skrevet 31. oktober 2020 #12 Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, Zienna skrev: Hva er sammenhengen her? Hva har knivangrepet i Nice med asylsøkere til Norge å gjøre? Ser du virkelig ingen sammenheng? Da snakekr vi store skylapper.
Drizzt Skrevet 31. oktober 2020 #13 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 11 timer siden, Zienna skrev: Hva er sammenhengen her? Hva har knivangrepet i Nice med asylsøkere til Norge å gjøre? Hvem ble terrorangrepet utført av? Kjenner du til hvordan han havnet i Frankrike? Ser du virkelig ikke sammenhengen eller mener du at asylsøkere i Norge er helt forskjellige enn asylsøkere i andre europeiske land? At hit kommer bare gode, snille og lovlydige personer? Endret 31. oktober 2020 av Drizzt 7
Zienna Skrevet 31. oktober 2020 #14 Skrevet 31. oktober 2020 8 timer siden, Drizzt skrev: Hvem ble terrorangrepet utført av? Kjenner du til hvordan han havnet i Frankrike? Ser du virkelig ikke sammenhengen eller mener du at asylsøkere i Norge er helt forskjellige enn asylsøkere i andre europeiske land? At hit kommer bare gode, snille og lovlydige personer? " Det vurderes nå som like sannsynlig at en terrorhandling vil utføres av høyreekstremister som av eksterne islamister", skrev PST da de la fram sin nasjonale trusselvurdering for 2020. Hvorfor nører du opp rundt fremmedfrykt? Ser du ikke at det er slike holdninger som fører til høyreekstremisme og kanskje terrorhandlinger? Minner om terrorangrepet 11.07.2011, utført av norske ABB. Videre drapet og moskèangrepet i Bærum i 2019, også utført av en nordmann. Dette var terrorangrep utført av enkeltpersoner motivert av høyreekstremisme. All ekstremisme er en trussel for oss! 3
ElinX0Xpoliti Skrevet 31. oktober 2020 #15 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 58 minutter siden, Zienna said: " Det vurderes nå som like sannsynlig at en terrorhandling vil utføres av høyreekstremister som av eksterne islamister", skrev PST da de la fram sin nasjonale trusselvurdering for 2020. Hvorfor nører du opp rundt fremmedfrykt? Ser du ikke at det er slike holdninger som fører til høyreekstremisme og kanskje terrorhandlinger? Minner om terrorangrepet 11.07.2011, utført av norske ABB. Videre drapet og moskèangrepet i Bærum i 2019, også utført av en nordmann. Dette var terrorangrep utført av enkeltpersoner motivert av høyreekstremisme. All ekstremisme er en trussel for oss! Globalt sett. i 2018 var det 32 838 som døde av islamsk terrorisme følge USA der de 3 største er: Houthis militants, Islamic State - vest Afrika provins og selvfølgelig Boko Haram. i 2018 var det 1 som døde av "Høyre" ekstrem terrorisme som var Blaze Bernstein drapet. (2020 så er det 11 tilfeller av drap). Norske tilstander så har ingen sider gjort noe som helst med døden til følge i det siste årene bortsett ifra tiltale egen stesøster. Jeg anser at høyre ekstremisme i Norge er ekstremt marginal, jeg finner ingen høyre ekstreme som tilsier at de er en trussel eller oppfordrer til trusler (det er snakk om 9-12 personer). Derimot så har vi en livlig islamist miljø i norge som har ført til at norske statsborgere har dratt til mellom østen for å bli og være terrorister der flere hundre av de norske bor i dag i Sverige etter den islamske stat falt. Jeg anser høyre radikale som et ikke problem og anser islamisme som et stort problem. Endret 31. oktober 2020 av ElinX0Xpoliti 7
Zienna Skrevet 31. oktober 2020 #16 Skrevet 31. oktober 2020 14 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: Globalt sett. i 2018 var det 32 838 som døde av islamsk terrorisme følge USA der de 3 største er: Houthis militants, Islamic State - vest Afrika provins og selvfølgelig Boko Haram. i 2018 var det 1 som døde av "Høyre" ekstrem terrorisme som var Blaze Bernstein drapet. (2020 så er det 11 tilfeller av drap). Norske tilstander så har ingen sider gjort noe som helst med døden til følge i det siste årene bortsett ifra tiltale egen stesøster. Jeg anser at høyre ekstremisme i Norge er ekstremt marginal, jeg finner ingen høyre ekstreme som tilsier at de er en trussel eller oppfordrer til trusler (det er snakk om 9-12 personer). Derimot så har vi en livlig islamist miljø i norge som har ført til at norske statsborgere har dratt til mellom østen for å bli og være terrorister der flere hundre av de norske bor i dag i Sverige etter den islamske stat falt. Jeg anser høyre radikale som et ikke problem og anser islamisme som et stort problem. Så du mener at du vet bedre enn PST om trusselbildet i Norge? For sikker hets skyld, og for at ikke feilinformasjonen som du forsøker deg på, skal bli trodd: https://www.pst.no/alle-artikler/trusselvurderinger/nasjonal-trusselvurdering-2020/ 3
GaiusMarius Skrevet 31. oktober 2020 #17 Skrevet 31. oktober 2020 35 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: i 2018 var det 1 som døde av "Høyre" ekstrem terrorisme som var Blaze Bernstein drapet. (2020 så er det 11 tilfeller av drap). Du hoppet over 2019 hvor en høyreekstrem angrep moske i New Zealand og drepte over 50, samt flere copycat angrep blant annet i Norge skjedde. Men de tallene ville neppe sett så pene ut som de tilfeldig utvalgte du hentet frem. 3
Fnugg1 Skrevet 31. oktober 2020 #18 Skrevet 31. oktober 2020 Hva skal man si? Det var nok for lenge siden. Vi må hjelpe de som faktisk trenger det det de er.
ElinX0Xpoliti Skrevet 31. oktober 2020 #19 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 1 hour ago, GaiusMarius said: Du hoppet over 2019 hvor en høyreekstrem angrep moske i New Zealand og drepte over 50, samt flere copycat angrep blant annet i Norge skjedde. Men de tallene ville neppe sett så pene ut som de tilfeldig utvalgte du hentet frem. Terror statetikken går opp til 2018 (ferdig datasett) ikke til 2020 ellers ville jeg ha tatt med dette. Moseskytingen kunne jeg tatt med om det skjede i 2018 eller 2020, om du mener det er galt av meg så beklager jeg. Om du tror jeg gjorde det for å pynte på tallene så er moske skyteting fremdeles ekstremt marginalt iforhold til islamisk terror på globalt plan. Hva mener du med copycat? Anser du høyreekstrem terror som et problem i forhold til muslimsk terror? Endret 31. oktober 2020 av ElinX0Xpoliti 1
GaiusMarius Skrevet 1. november 2020 #20 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev: Hva mener du med copycat? Anser du høyreekstrem terror som et problem i forhold til muslimsk terror? Begge deler er et problem, i Norge har høyreekstreme som kopierer og lar seg inspirere av hverandre vært et stort problem og ført til flere terrorangrep fra disse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå