Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor sammen med to fantastiske jenter i et kollektiv som er helt nydelig bortsett fra at rommet jeg har har vegg til både kjøkken og inngang til leiligheten- jeg sover svært lett og våkner derfor om de andre lager seg mat eller kommer hjem sent/drar tidlig på morgenen. Derfor har jeg vurdert å flytte inn i en studentbolig - der standaren på selve boligen er lavere men keg får mer plass på rommet mitt og ro til å sove og jobbe med skole...

hva ville dere valgt?

Anonymkode: 98c21...17c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville fortsatt å bo der hvis jeg virkelig trivdes godt sammen med de som bor der. Men sagt fra om at jeg sover veldig lett og at det derfor er fint om de prøver å være litt stille sent på kvelden og tidlig på morgenen.

Anonymkode: 620e6...7aa

Skrevet

Ørepropper. 

Anonymkode: 04359...474

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Du vet ikke hvor heldig du er som bor med fantastiske venner før du flytter inn med kjipe folk: altså! Folk er helt gale! Og det blir en ordentlig plage om de du bor med er kjipe folk.

så jeg tenker, sett pris på det positive, at du har så gode venninner. Og se om du finner andre løsninger. Jeg ville unngått å involvere dem så mye som mulig, for en del av det å bo med andre er å måtte forholde seg til slike ting som at andre kommer og går og lager seg mat osv.

hva med for eks å ha på musikk eller en podkast du kan sove til? Da kan det overdøve de andre lydene? Eller: kanskje du kan lære deg teknikker for å håndtere bråk om nettene som du kan ta med deg som en styrke senere i livet? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...