AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg slutta med snus når jeg ble gravid. Har hele svangerskapet, som nå nesten er halvgått (uke 17), slitt med mye magesmerter. Helt tullete vondt til tider. Jeg tror og håper at det er luftsmerter. Kan det være sammenheng mellom snusslutt og smerter eller noen andre som har lignende erfaringer? Anonymkode: e8186...ba3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Nikotin får gjerne litt fart på systemet, når jeg røyket måtte jeg alltid på do etter morgenrøyken, tok jeg ikke morgenrøyk måtte jeg ikke på do. men en graviditet gjør også sitt med tarmene, så pass på å drikke nok vann og spis nok fiber. Beveg deg en del om du kan. Tviler på at det er snusslutten som er problemet etter 17 uker 😅 Anonymkode: a0170...9a5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg blir hvertfall forstoppet når jeg slutter å snuse, men det går seg jo til etterhvert. 17 uker hørtes lenge ut, men graviditet kan jo også gjøre at man får treg mage. Kanskje du bør dra til legen uansett? Anonymkode: b3f6b...486
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 Gravidhormonene får fordøyelsen til å ta dobbelt så lang tid som til vanlig. Dette er bra for næringsopptaket, men helvete for magen. Forstoppelse og mye luft er veldig, veldig vanlig. Med tilhørende magesmerter. Følg vanlige råd mot luft i mage og hard mage, og se om det blir bedre. Anonymkode: 34f86...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå