AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Hva slags sengesett har du? Hvor mange sengesett har du? Hva slags mønster er det på dem? Hva slags farger har du? Hva slags stoff? Anonymkode: 3763c...e79
Sjela Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Er litt fin på det og foretrekker derfor sengetøy i egyptisk bomull. Glad i hotellfølelsen. Det skal helst være hvitt eller lyst i fargen og kjøpene er stort sett gjennomført på Princess.
Gjest Saph Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Et I lyseblå krepp fra kid. To i flanell begge rutete, begge blå, begge fra kid.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg har kanskje 10 sett, mest i vanlig bomull, et i krepp og et flanell samt to ensfargede i satin. Kjøper bare til halv pris som regel på Kid. Liker blomstrete mønster Anonymkode: d940d...029
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags sengesett har du? Hvor mange sengesett har du? Hva slags mønster er det på dem? Hva slags farger har du? Hva slags stoff? Anonymkode: 3763c...e79 Jeg har dette bruker alltid dette synes denne er kjempe fin sammen med hvit stil hvite vegger hvit sengekappe, ja du skjønner teginga. Jeg har dette i dobbeltdyne https://www.ikea.com/no/no/p/varbraecka-dobbelt-sengesett-beige-hvit-70412601/ Anonymkode: 24a9b...511 1
Leo Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 Har bare sengesett og laken i 100% lin. Alt er ensfarget i duse brune, grønne og gyldne toner og passer sammen/går om hverandre. Hvor mange jeg har vet jeg faktisk ikke, men det har hopet seg litt opp de siste ti årene etter hvert som jeg finner noe fint (Og det "aldri" blir utslitt...). Jeg har også noen liggende uåpnet 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 Hjemme bruker jeg kun ensfargede i egyptisk bomull. Har kjøpt mine på Abate. Verdens beste sengetøy! Anonymkode: 69179...3e1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #8 Skrevet 29. oktober 2020 Vi har noen til dobbeltdyne som er kjøpt på ikea og HM. Tror kanskje 3-4 stk. Siden i sommer har vi hatt en enkeltdyne hver, der har vi to sett som passer. Det ene settet er utslitt og hullete og trengs å byttes, men jeg klarer ikke å finne ut hva jeg vil ha. Alt er i vanlig bomull. Anonymkode: 85bf3...52c
Zienna Skrevet 29. oktober 2020 #9 Skrevet 29. oktober 2020 Vi har egyptisk bomull til hver av sengene i huset. I tillegg har vi ett sett med lin til hver seng. Det er alt - altså to sett pr. seng. For noen år siden hadde jeg et helt skap fullt av sengetøy. Det er lite sannsynlig at vi skal ha 20 overnattingsgjester på èn gang, tenkte jeg. De ble kastet
Eirill Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Jeg har mange forskjellige sengesett som jeg bytter på. Jeg liker blomster i alle farger. Også ensfarget.
Blålilla Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 Krepp, helst ensfarget hvitt eller lys beige. Har Halvor Bakke sitt og Høie.
FantasDick Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Jeg liker bomull med rundt 200 + i trådtetthet. Har et hvitt sett, et svart sett, et grått sett og et mosegrønt sett. Bruker kun dvala-laken fra Ikea - synes de er så deilige!
Diamant20 Skrevet 9. november 2020 #13 Skrevet 9. november 2020 Tips hvis noen skal kvitte seg med sengetøy/håndklær eller lignende, spør gjerne en dyreorganisasjon (feks dyrebeskyttelsen) om de vil ha. Ser de ofte etterlyser på FB. En del kan til og med hente😄 (de bryr seg ikke om at det er utslitt) 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #14 Skrevet 9. november 2020 Har et par sett vi rullerer på her. Ett i egyptisk bomull, ett i damask, ett i flanell og to i vanlig bomull. Anonymkode: cb296...d05
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #15 Skrevet 9. november 2020 Krepp og flanell, bytter mellom to men har mange flere. De jeg bytter mellom er det ene helt hvitt og det andre blått med mønster. Anonymkode: a1b38...453
Gjest loveli Skrevet 9. november 2020 #16 Skrevet 9. november 2020 Har bare eksklusive sengesett. Har kanskje 8sengesett. Mønstrene er enkle, enten svart kant ala Slettvoll eller striper i ulik glansgrad. Har også egne røde julesengesett i flanell. Slikt stort rutemønster i hvitt, rødt, grønt og svart, ikke med nisser og reinsdyr...
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #17 Skrevet 9. november 2020 Hjemme: Bomullssateng: ensfarget hvitt, med stripemønster i vevingen. Bomullssateng: beige. Helt glatt. Vanlig vevd bomull: smårutete hvitt og lakserødt Vanlig vevd bomull: barokkmønster hvitt og lyseblått Lin: ensfarget "naturfarge" Mikrofiber: paisleymønster gult og hvitt Hytta: Vanlig vevd bomull: stripete beige og hvitt Bomullskrepp: smalstripete grått og hvitt Bomullskrepp: hvitt med fugler og greiner Vi har to sett av hver. 6 skift til dobbeltsenga hjemme er sånn ca 3 for mange, så jeg kommer ikke til å kjøpe inn nye på ekstremt lenge, og vil nok kvitte meg med et par av de settene jeg har. Tusen takk for tipset om at dyrebeskyttelsen kanskje tar imot ❤️ . Anonymkode: 40c95...f0d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #18 Skrevet 9. november 2020 Har kun hvite sengesett i egyptisk bomull og laken som er høy trådtetthet type hotellaken Anonymkode: b3239...5ad
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #19 Skrevet 14. november 2020 Har tre sett til min egen seng med dobbeldyne. Favoritten er mørkeblå i egyptisk bomull. Så har jeg et blomstrete og sommerlig fra IKEA i en idiotisk størrelse som et for stor for dynen. Og til vinteren har jeg hvit flanell med rådyr på. Til barna og gjester er det alt mulig, stretchlaken, krepp og flanell osv. Anonymkode: bc067...dbe
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #20 Skrevet 15. november 2020 Beach House og Lexington. Har 2 sett av hver. Anonymkode: ba61a...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå