AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 I det store og det hele har min samboer og meg det godt sammen, men det som er litt kjedelig det er at han har null selvkontroll. Dette er litt merkelig, da han har passert 40, har flere forhold bak seg, og seksuell erfaring. Det er nesten litt komisk noen ganger, bare jeg koser litt med ham så blir han helt svett og andpusten, og klarer nesten ikke å stå på beina, og det er bare så vidt han rekker å få av buksa før han kommer. Jeg synes det er litt merkelig at en såpass voksen mann har så lite kontroll, han virker mer som en fjortis enn førtis. Anonymkode: c74d6...abc 2
Bamseklemmer Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Sånt kan skje når man ikke runker og får kontrollen over seg selv. Å nekte noen onani er den værste bjørnetjenesten man kan gi, men man får som regel det man smir🙄 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 17 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Sånt kan skje når man ikke runker og får kontrollen over seg selv. Å nekte noen onani er den værste bjørnetjenesten man kan gi, men man får som regel det man smir🙄 Har aldri nektet ham å runke. Anonymkode: c74d6...abc
Bamseklemmer Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har aldri nektet ham å runke. Ok, det var bare et generelt tips og ikke direkte myntet på deg😊 men vet du om han gjør det da? Skal man ha selvkontroll må man faktisk gjøre det selv. Det kan trenes å bli mere utholdende da...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 24 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ok, det var bare et generelt tips og ikke direkte myntet på deg😊 men vet du om han gjør det da? Skal man ha selvkontroll må man faktisk gjøre det selv. Det kan trenes å bli mere utholdende da... Ah, ok. Nei, har ikke spurt, men kanskje jeg skulle foreslå det. Er litt lei av å stå igjen med utmattet geleklump i armene. Anonymkode: c74d6...abc 1
Bamseklemmer Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, ok. Nei, har ikke spurt, men kanskje jeg skulle foreslå det. Er litt lei av å stå igjen med utmattet geleklump i armene. Anonymkode: c74d6...abc Aha, men du kan jo snik-trene han også, ronk han litt også venter du litt, så gjentar du det til han blir lett irritert på deg. Så drar du av han kommer. Gjør du dette hver dag i en uke vil du nok se resultater. Forklar han gjerne hvorfor din behandling fungerer... Jeg elsker å bli terget på den måten, men jeg er jo ikke normal og som menn flest😅
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #8 Skrevet 29. oktober 2020 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Aha, men du kan jo snik-trene han også, ronk han litt også venter du litt, så gjentar du det til han blir lett irritert på deg. Så drar du av han kommer. Gjør du dette hver dag i en uke vil du nok se resultater. Forklar han gjerne hvorfor din behandling fungerer... Jeg elsker å bli terget på den måten, men jeg er jo ikke normal og som menn flest😅 Det blir lett nok, trenger bare å legge en hånd i skrittet hans, så blir han våt med en gang. En del av problemet er at han er helt gåen etter utløsning, hadde ikke vært så farlig om han hadde blitt klar igjen om noen minutter. Anonymkode: c74d6...abc
Bamseklemmer Skrevet 29. oktober 2020 #9 Skrevet 29. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: En del av problemet er at han er helt gåen etter utløsning, hadde ikke vært så farlig om han hadde blitt klar igjen om noen minutter. Det kan også trenes med hyppig bruk med daglig utløsninger, jo større sædproduksjon får han å sprute med... Så det går faktisk ann å trene og trompe seg selv til høyere sexlyst og utholdenhet, men han må ville ha det slik også...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #10 Skrevet 29. oktober 2020 17 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Det kan også trenes med hyppig bruk med daglig utløsninger, jo større sædproduksjon får han å sprute med... Så det går faktisk ann å trene og trompe seg selv til høyere sexlyst og utholdenhet, men han må ville ha det slik også... Takk for tips, jeg skal ta det opp med ham, så finner vi forhåpentlig en løsning (no pun intended). Anonymkode: c74d6...abc 1
Bamseklemmer Skrevet 29. oktober 2020 #11 Skrevet 29. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips, jeg skal ta det opp med ham, så finner vi forhåpentlig en løsning (no pun intended). Anonymkode: c74d6...abc Så bra... ikke glem å ha det gøy underveis, det er viktig å støtte han selv om klysa plutselig kommer for fort... ta det med et smil😉
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #12 Skrevet 29. oktober 2020 24 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Så bra... ikke glem å ha det gøy underveis, det er viktig å støtte han selv om klysa plutselig kommer for fort... ta det med et smil😉 Jada, jeg er vant til det, så det går nok bra. xD Anonymkode: c74d6...abc 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #13 Skrevet 29. oktober 2020 At du orker! Det der hadde ikke jeg kalt å ha sex eller et sexliv. Det kan nok fikses, men kun om han er motivert til å fikse det. Har en venninne som har levd med tilsvarende i 20 år nå, og han ser ikke engang problemet, for han kommer jo. Eneste tilfellet jeg kjenner til der jeg forstår at hun etterhvert ble notorisk utro. 15 år uten å egentlig ha sex klarte hun før hun ordnet det på annen måte. Jeg hadde ikke holdt ut et år. Anonymkode: e48ec...909 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå