Gå til innhold

kroppsfasong

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har hørt om eplefasong og pærefasong. jeg er ingen av delene tror jeg! jeg er nemlig størst øverst, skuldrene mine er brede, overarmene kjempedigre og brystene likeså, og midja er omtrent like bred som hoftene som egentlig ikke er så veldig brede.... er jeg da trefasong? men den fins jo ikke :S noen som har tips til hvordan jeg kan bli smalere over skuldrene og armene og få smalere midje?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det er vel vanskelig å bli smalere over skuldre og midje. Det du eventuelt KAn gjøre, er å trene styrke på de kroppsdelene som du synes er for små, for på den måten å få en bedre symmetri i kroppen.

Ellers kan du trene utholdenhet med lange økter med moderat intensitet, for å forbrenne eventuelt ekstra fett som gjerne legger seg rundt armene. Uten å vite mer, kan jeg ikke gi så masse råd.

Gjest Gjest_diva_*
Skrevet

Du kan nok ikke få mindre skuldre, for de er som de er...Jeg har også brede skuldre, og sånn vil de rett og slett forbli. Men du kan allikevel trene opp kroppen slik at det blir mer "symmetri" og "harmoni"....

Vet du om du har eksplosiv muskelmasse? Legger du lett på deg muskler?

Gjest Gjest
Skrevet

jeg legger lett på meg både muskler og fett. bena er også ganske kraftige da, men pga muskler. men jeg er likevel bredest oventil :/

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis du er sånn som meg, og lett legger på deg muskelmasse, er du gjerne mer rask enn du er utholdende, også. Hvis du trener styrke for bein og rumpe kan du jo bygge litt mer på underkroppen, også?

Gjest Gjest
Skrevet

jeg er rask ja men har lite utholdenhet. jeg har IKKE lyst til å bli større nedentil, jeg vil bare bli mindre oventil.... trenger jeg underkroppen blir jeg seende ut som en kroppsbygger og slikt er ikke pent :( jeg vil bare ha timeglassfigur! gi meg heller en stor rumpe enn masse sideflesk og enorme overarmer :(

Gjest Gjest_diva_*
Skrevet

Da vil jeg anbefale MASSE fatburn trening, kombinert med lette styrkeøvelser. Minst en time med fatburn 3- 4 ganger i uka, lett styrketrening av bicep, tricep, mage, rygg og bryst. Siden du lett legge på deg over lårene som meg, så er sykkel og rask gange den beste slanke og oppstrammingsmetoden for kroppen din.

Kombiner dette med sunt kosthold, og du kommer til å bli rå!!!!! ;)

Gjest Virvel
Skrevet

Når det gjelder kroppstyper er det mange som opererer med de tre hovedtypene mesomorf, endomorf og ektomorf. De fleste av oss er gjerne mellomting mellom to av dem. Her er litt, og her og her... og hvis du søker litt selv også (jeg søkte bare på de tre ordene; ectomorph, endomorph, mesomorph) finner du helt sikkert massevis, og forhåpentligvis noe som passer deg også.

Skrevet (endret)

De fleste vil bli noe de ikke er ..

Hva med å prøve å like degselv som du er heller? Du ser sikkert flott ut!

Tenk så kjedelig om alle hadde timeglassfasong.

Endret av Englepus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...