Gå til innhold

Dødsannonsen i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte på deg for noen dager siden. Husker ikke hvilken dag, men kanskje det var den dagen du døde. Plutselig var du i mine tanker, og mange gode minner fra de årene vi fikk sammen. Vi mista kontakten av naturlige årsaker, men den tid vi hadde kontakt var det nært og vennskapelig. Jeg vet ikke enda hvor du var da du døde. Men i dødsannonsen sto det at du sovnet stille inn. Da vil jeg tro at du ikke var syk, og at du ikke hadde smerter. Det er urettferdig at noen skal dø når de så vidt har passert 50 år, men i noen tilfeller er det likevel "naturlig". I ditt tilfelle var det dessverre det. Jeg håper noen skriver minneord om deg, som jeg kan lese. Du som hadde så klare og blå øyne, og ikke minst det flotte smilet. Med restriksjonene som er nå, vet jeg ikke om jeg kommer meg i begravelsen din. Til våren, om ikke før, skal jeg ta turen med fine blomster til graven din. Fred over ditt minne 🦋

Anonymkode: 78551...11b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en i min slekt som sannsynligvis ikke har lang tid igjen pga sykdom.

 

Føler veldig med deg, med at man sannsynligvis ikke får besøkt vedkommende verken på sykehus eller gravferd pga disse restriksjonene. :( 

❤️ 

Anonymkode: 48eeb...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...