Gjest gjest idag Skrevet 31. juli 2005 #1 Skrevet 31. juli 2005 Hei. Fikk mensen den 22 og den sluttet litt for noen dager siden men de 3-4 siste dagene har den kommet ut i "moderate mengder", og ser ut som den ikke vil gi seg Må legges til at jeg fikk den 3 dager senere enn jeg pleier å ha den, og har kanske det noe med saken å gjøre? Vet jo ikke om den stoppet helt heller da de få dagene jeg ikke hadde den nå, for i dag morges var det ikke noe mensen, men nå var det bittegranne igjen. Er det normalt å ha det i 9 dager, eller bør jeg oppsøke lege? utrolig slitsomt å ikke vite når den går bort.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2005 #2 Skrevet 31. juli 2005 Trådstarter igjen, glemte også å nevne at jeg utsatte den 10 dager, trionettapiller.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2005 #3 Skrevet 31. juli 2005 Høres jo ut som den er i ferd med å stoppe. Kan være litt hormonkluss siden du utsatte mensen. Helt normalt at slikt skjer en gang i blant og om det bare har skjedd denne enkelte gangen ville jeg ikke ha gått til lege med mindre den ikke viser tegn til å stoppe om en tre-fire dager. Jeg hadde vanligvis mensen i 9 dager da jeg pleide å ha tante rød på besøk, men nå er både hun og hele slekta sparket ut takket være minipiller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå