Gå til innhold

TRENGER HJELP MED TEAMS .

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har og bruker Teams på jobben. Jeg logger inn med jobb mail osv og har lisens på office 356. 

Nå skal jeg ha noen private møter utenfor jobben. Da vil jeg ikke logge meg inn med jobb mail men privat mail. 

Når jeg er inne på Teams på pc finner jeg ikke ut hvordan jeg kan legge til min private epost adresse. 

På telefon appen har jeg lagt til privt mail. Men jeg trenger å bruke pc. 

Hvordan får jeg bruke min private epost på teams - på pc? 

På forhånd takk!

Anonymkode: c3fbc...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

logger ut og lager en ny konto. Da så klart med annen mail.

Anonymkode: 536c9...aa8

Skrevet

Hei det har jeg forsøkt. Det virker ikke. Teams bare viser til jobbkontoen jeg allerede har og ber meg logge på. 

Anonymkode: c3fbc...eef

Skrevet

Jeg har ikke forsøkt, men jeg har valget «legg til konto» på mobilen, så tipper det skal gå greit å legge til konto fra pc også. 

Anonymkode: e104a...f67

Skrevet

Det jeg skriver nå, skriver jeg med et visst forbehold. Det er det jeg tror stemmer, men det er ikke nødvendigvis helt «teknisk» korrekt.

Man må ha lisens for å bruke teams. Ikke for å delta i møter man blir invitert til, men for å opprette møter blant annet. Eksempel: jeg som har teams vi jobb-epost, kan opprette et møte via denne kontoen, og invitere inn hvem som helst til møtet. Men jeg kan ikke bruke min private e-post til å opprette møter i teams så vidt jeg vet. Og jeg antar det er fordi min private e-post ikke har lisens til dette programmet. 

Anonymkode: d5423...7c5

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker teams i browseren når jeg vil bruke en annen konto. Eneste som fungerer knirkefritt

Anonymkode: 8b2a6...84d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...