Jordbæra Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Samboer er 15 cm lang, passe tykk. Lengden har alltid vært perfekt for meg, men i enkelte stillinger nå så er det som om jeg ikke har plass til han. Jeg er veldig våt, nesten så det plasker og likevel butter det. Er det noe som kan være galt neddi der?
Jordbæra Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2020 2 minutter siden, Hmmmmmm skrev: Har du blitt sydd? Nei, naturlig fødsel. Dessuten er det trang inne i skjeden, ikke rett ved inngangen. Akkurat som om det ikke er mer plass 8 cm inn. Må jobbe skikkelig.
Jordbæra Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2020 Har også hatt sex nesten daglig de siste 4 mnd, så det burde jo gått seg til?
ididi Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg var trangere enn før i noe sånt som tre kvart år etter fødselen. Tror fortsatt jeg er det litt ett år etter, men det er betydelig forskjell nå og for f.eks. et halvt år siden. Hvor lenge er det siden fødsel? Kanskje kroppen din bare trenger litt mere tid. Ammer du? Jeg vet ikke, men kanskje hormonene fra det påvirker dette også? Hvis det har gått mer enn et år, så ville jeg tatt en tur til en gynekolog og bedt dem ta en titt. Sannsynligvis er alt helt bra og kroppen din trenger bare litt mer tid, men jeg syns alltid det er bedre å la noen som har greie på ting sjekke. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 Ta en tur til gynekologen. Om det er dybden det kommer an på kanskje du har noe fremfall/prolaps av livmor? Kommer jo an på hvor lenge det er siden fødsel også... Anonymkode: 52a3f...164 4
Jordbæra Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2020 38 minutter siden, ididi skrev: Jeg var trangere enn før i noe sånt som tre kvart år etter fødselen. Tror fortsatt jeg er det litt ett år etter, men det er betydelig forskjell nå og for f.eks. et halvt år siden. Hvor lenge er det siden fødsel? Kanskje kroppen din bare trenger litt mere tid. Ammer du? Jeg vet ikke, men kanskje hormonene fra det påvirker dette også? Hvis det har gått mer enn et år, så ville jeg tatt en tur til en gynekolog og bedt dem ta en titt. Sannsynligvis er alt helt bra og kroppen din trenger bare litt mer tid, men jeg syns alltid det er bedre å la noen som har greie på ting sjekke. Snart 6 mnd siden fødsel og det viser ingen tegn til bedring der. Uansett hvor lenge vi varmer opp.. Det er fysisk vondt for både meg og mannen sånn som det er nå.
Jordbæra Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en tur til gynekologen. Om det er dybden det kommer an på kanskje du har noe fremfall/prolaps av livmor? Kommer jo an på hvor lenge det er siden fødsel også... Anonymkode: 52a3f...164 Straks 6 mnd siden. Føler meg hoven i blant. Har hatt mensen som normalt. Har ellers bekkenplager ennå om jeg får mye.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #9 Skrevet 29. oktober 2020 6 mnd er ikke så lenge etter fødsel. Føltes anderledes i en god stund etterpå. Men som noen sier så hadde jeg bestillt en time hos gynekolog for sikkerhetsskyld. Anonymkode: c20db...f39 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #10 Skrevet 29. oktober 2020 2 timer siden, Jordbæra skrev: Nei, naturlig fødsel. Dessuten er det trang inne i skjeden, ikke rett ved inngangen. Akkurat som om det ikke er mer plass 8 cm inn. Må jobbe skikkelig. Jeg ville bestilt gynekologisk bare for å fått sett hvordan ting er inni der. De har jo privatklinikker du kan få time til ganske snart men da må du betale sånn 1500kr eller så. Anonymkode: a4406...3de 1
Jordbæra Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 6 mnd er ikke så lenge etter fødsel. Føltes anderledes i en god stund etterpå. Men som noen sier så hadde jeg bestillt en time hos gynekolog for sikkerhetsskyld. Anonymkode: c20db...f39 Dette er baby 2, var ikke sånn med første
Jordbæra Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #12 Skrevet 29. oktober 2020 Har ordnet meg time privat, så får vi se. Jeg leser på nett og kjenner meg igjen i de fleste symptomer på fremfall. Håper virkelig ikke det er noe slikt.. 1
ididi Skrevet 29. oktober 2020 #13 Skrevet 29. oktober 2020 44 minutter siden, Jordbæra skrev: Dette er baby 2, var ikke sånn med første Det trenger ikke være likt etter første og andre fødsel, men det er nok lurt med en time hos gynekolog. Heller en unødvendig tur dit enn å ha problemer du kunne fått hjelp til. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #14 Skrevet 29. oktober 2020 4 minutter siden, Jordbæra skrev: Har ordnet meg time privat, så får vi se. Jeg leser på nett og kjenner meg igjen i de fleste symptomer på fremfall. Håper virkelig ikke det er noe slikt.. Så bra at du har fått ordnet deg time til gynekolog 😊 Anonymkode: a445b...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #15 Skrevet 29. oktober 2020 1 minutt siden, Jordbæra skrev: Har ordnet meg time privat, så får vi se. Jeg leser på nett og kjenner meg igjen i de fleste symptomer på fremfall. Håper virkelig ikke det er noe slikt.. Jeg hadde det også sånn etter fødsel nummer to. Ble gravid igjen relativt raskt, og var veldig nøye med knipeøvelser i svangerskap nummer tre. Etter fødsel nummer tre ble ting som før igjen. Anonymkode: 2eb4f...061
Jordbæra Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #16 Skrevet 29. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det også sånn etter fødsel nummer to. Ble gravid igjen relativt raskt, og var veldig nøye med knipeøvelser i svangerskap nummer tre. Etter fødsel nummer tre ble ting som før igjen. Anonymkode: 2eb4f...061 Jeg er nøye med knipeøvelser, har merket at bekkenet ikke er som det skal uansett trening. Jeg hadde vanvittige bekkenproblemer nå siste gangen. Den siste måneden har jeg hatt vondere i bekkenet og etter det hatt større problemer med sex. Har også mye vondt nederst i mage og rygg.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #17 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg fødte for ca. 6 måneder siden og har det samme problemet. Var på sykehuset i forbindelse med noe annet etter fødselen og de sa at ting måtte få tid til å gå tilbake og at det kunne ta rundt ett år før ting var tilbake på plass og som normalt igjen Anonymkode: d160f...bb5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå