Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis dere opplever at folk glaner på dere (det gjør dere kanskje?), hva gjør dere da og hva syns dere om glaning? Er det greit? Syns dere den som glaner er skrudd oppi hodet, retard eller tenker dere rett og slett at det er fint å bli glana på?!? Flyr dere på vedkommende eller går dere bare vekk fra hendelsen? 
Jeg tenker ofte at personen er litt rar, skrudd og litt tard hvis vedkommende glaner/stirrer lenge, men gjør ikke noe med det hvis ikke glaner går veldig nærme. Det er jo helt skrudd da. 

Endret av te_groupies
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I noen kulturer er glaning og gloring helt vanlig. I Norge blir det sett som tard. Jeg syntes det er ubehagelig å ser bort eller rett frem sånn at man ikke møter blikket. Menn på en fredagskveld er verst. Da skal de glore deg opp og ned. 

Anonymkode: 1e1b5...581

• Liker 1
Skrevet

Glor tilbake selvsagt!☺️ De aller fleste gir seg da.

• Liker 9
Skrevet

Er ikke sånt man slutter med i 2-3 års alderen da? Hadde sagt noe hvis det var en eldre unge eller voksen, ignorert det hvis det gjaldt en unge i barnehagealder.

Anonymkode: a035f...4a5

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Da ser jeg de hardt i øynene og suger sjelen ut av dem. 

Nei da,  noen ganger ignorerer jeg, andre ganger kan jeg spør, var det noe du lurte på ?

Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I noen kulturer er glaning og gloring helt vanlig. I Norge blir det sett som tard. Jeg syntes det er ubehagelig å ser bort eller rett frem sånn at man ikke møter blikket. Menn på en fredagskveld er verst. Da skal de glore deg opp og ned. 

Anonymkode: 1e1b5...581

Hvilke da? 

20 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Glor tilbake selvsagt!☺️ De aller fleste gir seg da.

Jeg gjør ikke alltid det men Ok. :) 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sånt man slutter med i 2-3 års alderen da? Hadde sagt noe hvis det var en eldre unge eller voksen, ignorert det hvis det gjaldt en unge i barnehagealder.

Anonymkode: a035f...4a5

nei, tydeligvis ikke. Jeg har opplevd mange som glaner. Her en dag på vei hjem så glana en dame i tja... lenge og ga seg ikke før det tok ganske lang tid. Hadde tenkt å spørre henne hva hun så på men fikk ikke gjort det. En nabo og en annen nabo og en tredje nabo glana på flere hele tiden, lenge. Det var ubehagelig rett og slett og Ganske slitsomt. Den ene gangen fikk jeg til svar at glaninga var noen bak meg men det stemte ikke. Ville du bare sagt det rett ut til glanern hva glaner du på?

En annen gang spurte jeg også en glaner/stirrer og flere nekter for at de glaner selvom de glaner. :forvirret: 

16 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Da ser jeg de hardt i øynene og suger sjelen ut av dem. 

Nei da,  noen ganger ignorerer jeg, andre ganger kan jeg spør, var det noe du lurte på ?

Ja nemlig. 
Så dere har ikke flydd på noen pga glaning? 

Endret av te_groupies
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
5 minutter siden, te_groupies skrev:

Hvilke da? 

Jeg gjør ikke alltid det men Ok. :) 

nei, tydeligvis ikke. Jeg har opplevd mange som glaner. Her en dag på vei hjem så glana en dame i tja... lenge og ga seg ikke før det tok ganske lang tid. Hadde tenkt å spørre henne hva hun så på men fikk ikke gjort det. En nabo og en annen nabo og en tredje nabo glana på flere hele tiden, lenge. Det var ubehagelig rett og slett og Ganske slitsomt. Den ene gangen fikk jeg til svar at glaninga var noen bak meg men det stemte ikke. Ville du bare sagt det rett ut til glanern hva glaner du på?

En annen gang spurte jeg også en glaner/stirrer og flere nekter for at de glaner selvom de glaner. :forvirret: 

Ja nemlig. 
Så dere har ikke flydd på noen pga glaning? 

Nei, jeg har ikke som vane å fly på folk. Litt selvkontroll  må man jo ha. 

Skrevet (endret)
22 timer siden, Catalina Culès skrev:

Nei, jeg har ikke som vane å fly på folk. Litt selvkontroll  må man jo ha. 

Ikke jeg heller men hvis de stirrer og går veldig nært hadde jeg ikke slått de ned men hadde hatt lyst til det. I hvertfall dytte vedkommende unna. 

Endret av te_groupies
Skrevet

En i eksens familie pleide å stirre. Hun er sikkert 45 så godt voksen. Hun soer selv at hun elsker å stirre. Feks på folk som spiser. Pleier å rømme vekk fra henne. 

Anonymkode: d7638...729

Skrevet

Jeg synes det er litt gøy, å se hvor usikkre mennesker blir når noen ser de.

Bli trygg på deg selv, så slipper du denne problemstillingen.

Kvinner er jo så usikkre av natur.

Anonymkode: 113d2...9e3

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er litt gøy, å se hvor usikkre mennesker blir når noen ser de.

Bli trygg på deg selv, så slipper du denne problemstillingen.

Kvinner er jo så usikkre av natur.

Anonymkode: 113d2...9e3

Du høres ut som en psykopat. Det er ikke normalatferd blant voksne å stirre på hverandre. Å reagere negativt på å bli stirret på handler ikke om usikkerhet, men om at det er ubehagelig. 

Anonymkode: 7cebd...ed0

• Liker 14
Skrevet

Jeg opplever aldri å bli glant på. Hvor i alle dager er det disse situasjonene oppstår - på psykiatriske institusjoner?

Anonymkode: 499b7...a1f

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er ubehagelig, hvis det er med vilje. Jeg stirrer ut i lufta av og til pga konsentrasjonsvansker og er redd for at folk tror jeg stirrer på de når jeg ikke gjør det. 

Anonymkode: 09de7...19a

• Liker 3
Gjest ukjent93
Skrevet (endret)
På 29.10.2020 den 10.30, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som en psykopat. Det er ikke normalatferd blant voksne å stirre på hverandre. Å reagere negativt på å bli stirret på handler ikke om usikkerhet, men om at det er ubehagelig. 

Anonymkode: 7cebd...ed0

.

Endret av ukjent93
Gjest ukjent93
Skrevet (endret)
På 29.10.2020 den 10.32, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever aldri å bli glant på. Hvor i alle dager er det disse situasjonene oppstår - på psykiatriske institusjoner?

.

Endret av ukjent93
Skrevet

Gir de et resting bitch ansikt.

• Liker 1
Skrevet

"Flyr på dem"..? For å stirre? Altså, det er sånt usikre fjortisgutter gjør, ikke voksne folk. 

Driter i om folk stirrer? Det er jo bare å ignorere?

Anonymkode: 06a12...902

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, te_groupies skrev:

Hvis dere opplever at folk glaner på dere (det gjør dere kanskje?), hva gjør dere da og hva syns dere om glaning? Er det greit? Syns dere den som glaner er skrudd oppi hodet, retard eller tenker dere rett og slett at det er fint å bli glana på?!? Flyr dere på vedkommende eller går dere bare vekk fra hendelsen? 
Jeg tenker ofte at personen er litt rar, skrudd og litt tard hvis vedkommende glaner/stirrer lenge, men gjør ikke noe med det hvis ikke glaner går veldig nærme. Det er jo helt skrudd da. 

Liten tvil om hvem som er "skrudd oppi hodet" her da.

Anonymkode: d5f9d...280

• Liker 5
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Menn ute som glor på kvinners bakdeler eller fordeler for eksempel, som regel fordi kvinnen har noe tettsittende eller trangt på seg. 

Anonymkode: cfed1...c46

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Honey Dew skrev:

Gir de et resting bitch ansikt.

Resting bitch 😂 Så du mener en bitch som slapper av? 😂

Altså et bitch ansikt*

Resting er hvis det er ditt naturlig ansikt 🤦‍♂️

Anonymkode: d5f9d...280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...