Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innimellom så opplever jeg flere personer i nabolaget som banker på døren min pga et eller annet. F.eks at personen skal selge flakslodd eller lignende men så viser det seg at h*n egentlig bare skal bruke toalettet mitt hele tiden. Hva gjør jeg? Vil ikke vaske andres møkk rett og slett og vil ikke låne ut hjemmet mitt til hvem som helst og i hvertfall ikke toalettet. Nytter ikke si fra at dette ikke går ann. 

Anonymkode: d6917...451

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager er dette for slags folk? Har de ikke toalett hjemme hos seg selv?

Anonymkode: e6a45...042

• Liker 25
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er dette for slags folk? Har de ikke toalett hjemme hos seg selv?

Anonymkode: e6a45...042

Jo den ene personen har flere toaletter hjemme hos seg selv. 

Skrevet

Du sier nei, selvfølgelig.

Anonymkode: 32330...fc3

• Liker 13
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innimellom så opplever jeg flere personer i nabolaget som banker på døren min pga et eller annet. F.eks at personen skal selge flakslodd eller lignende men så viser det seg at h*n egentlig bare skal bruke toalettet mitt hele tiden. Hva gjør jeg? Vil ikke vaske andres møkk rett og slett og vil ikke låne ut hjemmet mitt til hvem som helst og i hvertfall ikke toalettet. Nytter ikke si fra at dette ikke går ann. 

Først sier du nei til å kjøpe flakslodd e.l. og så sier du  klart i fra at det ikke er aktuelt å bruke ditt toalett. Aldri slipp inn noen du ikke vil ha inn i huset ditt!

• Liker 7
Skrevet

Bare ikke åpne døra, jeg åpner aldri for uanmeldt besøk.

om du er uheldig å åpner si "nei ikke interessert i flaaxlodd/hva enn, og nei beklager. Må gå nå, hade bra!"

Anonymkode: 255f4...c75

• Liker 7
Skrevet

Det er bare å ikke åpne

• Liker 1
Skrevet

Hva i alle dager, hvor tafatt går det egentlig an å bli? Nei TS, denne situasjonen har du skapt selv. 

Anonymkode: 0aa15...d9b

• Liker 8
Skrevet

Enten ikke åpne døra (selv om de ser at du er hjemme), eller bare sagt nei det passer ikke. 

Anonymkode: 96198...10c

• Liker 2
Skrevet

Låselenke, om du absolutt må åpne døra. Skru av ringeklokka om du ikke vil bli forstyrret i det hele tatt.

Anonymkode: e254d...a9f

• Liker 5
Skrevet

Få deg kikkehull

Anonymkode: 20001...754

• Liker 3
Skrevet

Det finnes en ganske god grunn til å ikke slippe folk inn nå for tiden, så det burde ikke være et problem 🙃

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor slipper du inn uanmeldt besøk? Det er jo bare å ignorere. Er det noe viktig så kan de ringe eller sende mld. først, som normale oppegående folk. 

Anonymkode: 85b3f...c18

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor anonymiserer du kjønnet hvis det er snakk om flere personer? 

Uansett... Hvis noen spør om å komme inn er det fullstendig lov å si nei. 

Anonymkode: 31436...17b

Skrevet
På 29.10.2020 den 18.05, AnonymBruker skrev:

Hvorfor anonymiserer du kjønnet hvis det er snakk om flere personer? 

Uansett... Hvis noen spør om å komme inn er det fullstendig lov å si nei. 

Anonymkode: 31436...17b

Jeg vet det men det nytter ikke å si nei. Da bare dundrer de på dørene hele tiden. Ender opp med at jeg må gå rundt på verandaen og nekte personene å komme inn. Og sånn går dagene... 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det men det nytter ikke å si nei. Da bare dundrer de på dørene hele tiden. Ender opp med at jeg må gå rundt på verandaen og nekte personene å komme inn. Og sånn går dagene... 

Men i alle dager? Dette er jo ikke normalt. Du får enten finne deg i det eller gjøre noe med det! Allier deg med naboer, ring politi, få deg overvåkingskamera, skaff deg advokat osv. 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Troyamin skrev:

Men i alle dager? Dette er jo ikke normalt. Du får enten finne deg i det eller gjøre noe med det! Allier deg med naboer, ring politi, få deg overvåkingskamera, skaff deg advokat osv. 

Ja, naboene opplever det og og de bare: omg. :rolleyes: 

Jeg finner meg ikke i at en eller flere jeg ikke kjenner og ikke vil bli kjent med ringer på døren og skal inn flere ganger i uka. Jeg har sagt i fra om det men de er tydeligvis innmari frekke eller veldig dumme som ikke respekterer andre. 

Skrevet

Det høres da svært rart ut. Er du et troll?

Anonymkode: 8ecaa...59f

• Liker 6
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 29.10.2020 den 4.22, AnonymBruker skrev:

Du åpner ikke døren neste gang de kommer på døren.

Skrevet

Da ville jeg skaffet meg hull i døra, slik at jeg ser hvem som banker på før jeg åpner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...