Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstegangsfødende her!

Har massert niplene mine, gått turer og hatt sex. Etter vi hadde sex med litt knøing på den ene puppen, så kjente jeg at det rant råmelk ut av puppen?

Er dette et tegn på fødsel, eller er det vanlig å begynne og produsere melk før fødsel?

Anonymkode: 010b9...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller, startet faktisk å renne fra det andre brystet også begge.

TS

Skrevet (endret)

Det er veldig vanlig, selv om man ikke har massert eller hatt sex. Jeg fikk det flere måneder før, så ikke nødvendigvis tegn på fødsel engang 😊

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Førstegangsfødende her!

Har massert niplene mine, gått turer og hatt sex. Etter vi hadde sex med litt knøing på den ene puppen, så kjente jeg at det rant råmelk ut av puppen?

Er dette et tegn på fødsel, eller er det vanlig å begynne og produsere melk før fødsel?

Begynte å lekke i uke 20 med nummer to. Ikke noe tegn på fødsel da, fødte som normalt uten at det hadde noe å si. Ble satt i gang 10 dager før termin 

Anonymkode: 0a647...035

Skrevet

Jeg begynte å få råmelk midt i andre trimester. Ungen kom ikke før 40+6 (ingangsatt), og innen da lakk det titt og ofte.

Så nei, det er ikke noe tegn på at fødselen er på vei til å starte, bare at kroppen din forbereder seg til å produsere mat til den lille. :) 

Skrevet

Begynte å lekke i uke 22, førstegangs her. Er helt normalt. 

Skrevet

Var ikke halvveis i svangerskapet engang da jeg måtte begynne å gå med ammeinnlwgg😂

Gjest adinterim
Skrevet

Begynte i uke 22 eller noe her også, måtte ganske fort etter det begynne med ammebh om natten 🙃 Helt normalt, og det ødelegger ikke for råmelken som babyen trenger når den kommer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...