AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Hvilke vaskemidler til tøy synes dere er best? Jeg har selv brukt blanda pulver en stund, omo liker jeg ikke siden det lager mer skum enn maskinen klarer, og det lukter.. Er det noen billigere varianter som er like gode som de mer etablerte? Anonymkode: 4f83d...a4c
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg bruker blendanflytende parfymeri. Anonymkode: 117fd...949
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Blenda til hvit og farge, og neutral til ull og Fintøy. Liker ikke parfymelukt i tøyet, men at det lukter rent. De som vasker med omo kjennes på gods avstand. For å sikre lukta og bevare fargene har jeg i en kork eddik i skyllemiddel-kammeret. Oppvaskmaskinen vasker renest med finish. Prøvd forskjellig, men går alltid tilbake til den😊 Anonymkode: d003b...484 1
Djungelvrål Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 Kjøper Unik sitt, merker ingen forskjell uansett hva jeg bruker.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg har prøvd mye forskjellig, men ender alltid opp med Blenda og Milo, og Coop sitt spesialmiddel for treningstøy. Hvis flytende Klar er på tilbud bruker jeg den til finvask, for den lukter så godt. Klar pulver skummer noe ekstremt, så det styrer jeg unna, samme med noe svensk flytende vaskemiddel som laget skumparty på badet ved anbefalt dosering. Anonymkode: e918c...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå