Gå til innhold

Tips til fine bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 27 år og fødte for en måned siden. Kroppen er ikke helt den samme, og jeg veier over 10 kg mer enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid.

Nå som julen og høytider nærmer seg ønsker jeg tips til litt finere bukser som passer meg som nå er overvektig, men som skal ned i vekt sakte men sikkert. Ønsker sort bukse, gjerne litt stretchy som er fin til finere bluser og skjorter! Syntes det er lettere å kle seg med bukser og bluser når jeg ammer. :)

buksa kan godt være litt vid i beina, men liker også helt tettsittende. Må være høy i livet og sitte godt over store hofter/lår og rumpe. Er vel en størrelse L nå. 

Anonymkode: 54524...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker mer dressbukseaktig, ikke jeans. :) Kan godt handle over nett, feks Zalando da vi ikke har stort utvalg av butikker i nærheten, og det blir langt å reise på shopping med en liten baby.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 27 år og fødte for en måned siden. Kroppen er ikke helt den samme, og jeg veier over 10 kg mer enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid.

Nå som julen og høytider nærmer seg ønsker jeg tips til litt finere bukser som passer meg som nå er overvektig, men som skal ned i vekt sakte men sikkert. Ønsker sort bukse, gjerne litt stretchy som er fin til finere bluser og skjorter! Syntes det er lettere å kle seg med bukser og bluser når jeg ammer. :)

buksa kan godt være litt vid i beina, men liker også helt tettsittende. Må være høy i livet og sitte godt over store hofter/lår og rumpe. Er vel en størrelse L nå. 

Floyd angelica i str 30 ca tenker jeg

Anonymkode: ae40e...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...