Gå til innhold

Hva er "riktig" å ha på salongbordet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som er "riktig" å ha på salongbordet nå for tiden? Og hva er ut? Lysfat? Blomstervase (med/uten blomster)? Telysestsker i glass? Løper/duk? 

Ja, jeg vet at jeg skal følge egen smak og ha det jeg liker, men lurer likevel.

Anonymkode: c11a4...f1f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det noe slikt også? "Riktig" å ha på bordet eller "ut" å ha på bordet? 

Anonymkode: f129f...c13

• Liker 28
Skrevet

blomster i vase. 

Anonymkode: 86a81...0e8

• Liker 1
Skrevet

sjokolade

Anonymkode: a76ad...ee3

• Liker 6
Skrevet

På stuebordet her er det 1 fjernkontroll, 3 glass, 1 fat, et pedal og et flagg. Tror ikke det er moderne, men gjetter på ordinær familiebord😂

Anonymkode: 97bfb...b6f

• Liker 9
Skrevet

Jeg følger aldri moten, så her er det kun et par (tomme) Mills mk2 som har fast plass på salongbordet.

• Liker 1
Skrevet

Byttet ut stuebordet (som ble fullt av leker og rot) med et bittelite et nå, og har absolutt null nada og niks på det. Med unntak av en kaffekopp eller to. 

Anonymkode: 32bdc...ce7

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Byttet ut stuebordet (som ble fullt av leker og rot) med et bittelite et nå, og har absolutt null nada og niks på det. Med unntak av en kaffekopp eller to. 

Åja, og føttene.

Skrevet

Vinglasset 🍷

Anonymkode: f752e...b6c

• Liker 7
Skrevet

Jeg har en stor glassvase med blomster. Og to rette lysestaker i messing. Ingen duk eller løper. 

Anonymkode: 39ada...f09

Skrevet

Akkurat nå har jeg en lyseblå løper, 2 stk TenderFlame, et fat med to kubbelys på, en snusboks, en fjernkontroll, telefonen min og en gaffel. Hva gaffelen gjør der må fanden vite. :) 

Anonymkode: df8d6...9aa

• Liker 2
Skrevet

Har en Magnor vase/lyslykt på salongbord og 2 i ulike str på spisebord. Enkelt og pent. Lysfatet ble kastet ut for noen år siden.

Anonymkode: 4d653...046

Skrevet

Rot som bygger seg opp ila dagen? Bruker duk og pynt i adventstiden...

• Liker 1
Skrevet

Hva som helst, bare ikke jule- eller adventspynt. 

Anonymkode: 52afe...9c7

• Liker 4
Skrevet

Magnor vase/lyslykt mottatt som gave på midten av 90-tallet ved avslutning av arbeidsforhold i Trondhjem. Pluss to små, helt enkle telysholdere i frostet glass. Også gave; mottatt sør for Oslo. Plassert ved enden. Midt på: En liten afrikansk skål (type plass til tre teposer). Reisegave fra venninde. Mottatt her jeg bor nå. Det pussige er at jeg ikke har tenkt på at salongbordet er pyntet gaver før jeg begynte å svare i denne tråden.

Ja, også et nettbrett, en pc, en pekepinne til nettbrettet, en fjernkontroll, to penner og et rutet a4-spiralhefte. Men det er jo bare rotet. Skal ryddes vekk.

En papirkrusedull som kommer fra en brukt konvolutt (beskytter limstripen). Skal kastes.

Skrevet

Akkurat nå: to Geist molekule telysestaker med tente lys, et tent, hvitt kubbelys på et lite glassfat kjøpt på loppemarked, ett glass rødvin og mobilen. Supertrendy! 

Anonymkode: 048b7...31c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...