AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Del Skrevet 28. oktober 2020 Vet alle sier nyttårsaften er oppskrytt osv. Men, det er allikevel kjipt å være alenemor til et barn på 10, og ferie nyttår alene. Har lyst til å reise bort, men koronaen herjer jo. Forslag? Anonymkode: e3801...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 28. oktober 2020 #2 Del Skrevet 28. oktober 2020 Jeg hadde kjørt en helaften for dere to. På med finstasen og spis en bedre middag. Hør på musikk og kos dere. Har dere familie dere kan Skype kan dere gjøre det underveis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Del Skrevet 28. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet alle sier nyttårsaften er oppskrytt osv. Men, det er allikevel kjipt å være alenemor til et barn på 10, og ferie nyttår alene. Har lyst til å reise bort, men koronaen herjer jo. Forslag? Anonymkode: e3801...481 Hvordan bor du? I leilighet i by lilsom eller i et boligfelt? Kanskje spes hvis boligfelt; kanskje dere kan gå sammen noen naboer å feire? Ellers vet jeg flere som har vært i denne situasjonen. Har du noen venner med barn som du kan alliere deg med? Anonymkode: 8c3a1...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Del Skrevet 28. oktober 2020 1 minutt siden, minister-mio skrev: Jeg hadde kjørt en helaften for dere to. På med finstasen og spis en bedre middag. Hør på musikk og kos dere. Har dere familie dere kan Skype kan dere gjøre det underveis. Ikke dumt dette heller. Det er virkeligheten for veldig mange så gjør det beste ut av det og lag det til en koselig og litt gøy kveld. Selv om du ikke føler d selv så er d viktig for barnet ditt😊 Anonymkode: 8c3a1...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Del Skrevet 28. oktober 2020 Lag middag sammen, bak/lag dessert. Kjøp et brettspill i romjula som dere sparer til nyttårsaften? Kjøp snop, se en film sammen ingen av dere har sett før. Hvis været er ok, gå en tur en times tid før midnatt, mimre om året som har gått? Kanskje dere kommer over noen som avfyrer litt fyrverkeri. Null stress, legg alt til side og bare vær tilstede sammen med 10-åringen. Vi gjør ofte ikke så mye på nyttårsaften uansett, men vi er to voksne da. Men så mye mer spennende for barna er det jo ikke med to voksne av den grunn. Selv om koronaen herjer så er det jo fullt mulig å leie en hytte. Hotellene er jo også åpne. Så dersom du ønsker det er jo det definitivt en mulighet. Hytte på fjellet hvor det er snø for eksempel, særlig hvis dere bor et sted det kanskje ikke er snø. Mange muligheter. Anonymkode: 406bf...867 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Del Skrevet 28. oktober 2020 Ingen familiemedlemmer, venner eller naboer dere kan slå dere sammen med? Anonymkode: b04da...952 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Del Skrevet 28. oktober 2020 I fjor feiret jeg og barnet mitt på 8 år alene. Og vi hadde det sååå kjekt! Faktisk. Først gikk vi julebukk med venner, som ble avsluttet ved bålet i hagen til en av vennene. Så spiste vi pinnekjøtt med riskrem til dessert. Så koste vi oss en god stund hjemme før vi kjørte til byen for å se på fyrverkeriet kl 00. Da vi kom hjem i 01-tiden ble vi sittende og spille kort og spise godteri til langt på natt. Galskap kanskje, men veldig gøy for begge to. Det blir hva man gjør det til, og vi ville ha en flott nyttårsfeiring. Og fikk det🥰 Anonymkode: 6dc60...406 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. oktober 2020 #8 Del Skrevet 29. oktober 2020 Jeg feiret nyttår alene med ungene (7 og 9) i fjor, på hytta, der det ikke var raketter å se på heller. Allikevel storkoste vi oss. Vi hadde take away mat og rigget oss til på gulvet foran tv med dyner, puter og et tonn med godteri og snacks for å se film. Vi tente lys inne, var ute med stjerneskudd og hadde en super nyttårsaften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå