Gå til innhold

Julegavetips til besteforeldre?

Yellowbutton

Anbefalte innlegg

Det blir vanskeligere og vanskeligere for hvert år, og jeg trenger rett og slett tips til hva mine kjære besteforeldre i midten/slutten av 80-årene kan få til jul! Jeg trenger tips til mormor/morfar, og farmor som er enke. 

Tidligere har jeg gitt tøfler, pledd, diverse kurver med kryssord/godteri, lyslykter, strikkeskål, nesehårstrimmer, juletrekuler med motiver som passer til dem. Har noen gode forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da mine foreldre var i 80-årsalderen ble de veldig glad for å få den tradisjonsmaten de selv ikke lenger maktet å lage.  Krumkaker, julekaker, sylterull, kjøttrull, sursild o.l.  Pynt med sølvpapir og røde sløyfer.  Jeg brukte også å legge noen poser med kaffe i kurven.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt mine vil ha er årskalender med bilder av barn, barnebarn, kjæledyr, og gamle minner. Hvert år. 

Anonymkode: a667d...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alt mine vil ha er årskalender med bilder av barn, barnebarn, kjæledyr, og gamle minner. Hvert år. 

Vi venter barn til våren, så neste år blir det helt klart noe i den dur, men har dessverre ikke den muligheten i år. Takk for tips! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått og den henger på jobb. Hadde jeg ikke jobbet så hadde den ikke blitt hengt opp.

Hva med de besteforeldrene som har flere barn? Flere kalenderen?

Anonymkode: beebc...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått og den henger på jobb. Hadde jeg ikke jobbet så hadde den ikke blitt hengt opp.

Hva med de besteforeldrene som har flere barn? Flere kalenderen?

Anonymkode: beebc...ae6

Mine besteforeldre på morssiden hadde vel 6 kalendere av barnebarna på samme tid, til samme år 😂 de hadde en i alle rom 😂 

Anonymkode: 4f58e...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg bøker, gode krimbøker, nytt sengesett, fine lys, 1/2-litersflasker til min sodastream-maskin, god dusjolje, abonnement på Netflix, kryssordpenn, eggklokke, nytt cover til mobilen, liten håndstøvsuger, ekstraladere til mobil og nettbrett, mørk sjokolade. Det er meg, jeg er ikke 80, men 70. 

Anonymkode: 65184...c6d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg bøker, gode krimbøker, nytt sengesett, fine lys, 1/2-litersflasker til min sodastream-maskin, god dusjolje, abonnement på Netflix, kryssordpenn, eggklokke, nytt cover til mobilen, liten håndstøvsuger, ekstraladere til mobil og nettbrett, mørk sjokolade. Det er meg, jeg er ikke 80, men 70. 

Anonymkode: 65184...c6d

Tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiselig. Eneste mine besteforeldre ville ha. De ble oppgitt om de fikk "ting", for de hadde jo alt de trengte, og trengte ikke mer ting som tok opp plass. 

Jeg pleide bake julekaker til dem. De orket ikke bake selv lenger, og med leddgikt og skjelvinger og sånt klarte de det heller ikke. Det ble satt stor pris på. Og siden jeg elsker å bake, og ikke har godt av å ete så mye kaker selv, var det vinn-vinn ;)

Anonymkode: ce66e...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...