Gå til innhold

Blir sjekket opp av gift mann. Hvordan håndtere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var for 2 uker siden hos fysioterapeut. Jeg glemmer aldri ansiktet hans da jeg kom inn rommet. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare, han så bare helt overrasket ut eller på en måte fjærn imens han stirret på meg. Merket at han likte meg veeeeldig godt. Og jeg merket at jeg ble utilpass og prøvde å ikke vise at jeg var nervøs eller at jeg følte meg utilpass. Under hele behandlingen  så han på meg på en veldig spesiell måte og jeg fikk en følelse av at han liker meg. 
på en side virket han veldig profesjonell men på en annen side så følte jeg at det var noe som ikke stemte. 
da timen var over satte vi opp ny time og jeg tenkte ikke noe mer over det. 
Jeg sende han en SMS angående å endre en time og han svarte og alt var normalt. Men så nå har han begynt å vri samtalen over til å bli mer personlig som «kan du sende meg bilde av hoften sånn at jeg kan se om alt er som det skal « spør om jeg kan ha på meg skjørt neste gang jeg kommer til timen. Han sier at jeg er pen osv...

jeg merker at han fisker etter noe mer. Jeg vurderer å slutte å dra til han, men problemet er at jeg er student (28 år gammel) jeg har ett barn og dårlig råd. Denne fysioterapeuten har veldig lav pris på behandlingen og det var egentlig derfor jeg dro til han siden jeg har dårlig råd. 

Jeg blir egentlig litt sint og irritert. Fordi denne fysiomannen fortalt meg at han har kone og barn. Og det virker som at han er ute etter en elskerinne og noen å ha seg med på si. Og jeg bare synes det er så lavmål og respektløst fra hans side å i det hele tatt tro at jeg ønsker å være nr 2 for en jævla mann, og at jeg skal være med på å splitte en familie. Og at han driter i at han har en bebi hjemme og en kone som faen meg har fødet den ungen. Altså ja, jeg vet at det å bli foreldre er krevende, jeg vet at småbarnsfasen kan være noe dritt. Men..... jeg her selv blitt bedratt i småbarnsfasen og jeg unner ingen kvinne å oppleve det der. Kjenner jeg bare har lyst til å bokse han i trynet. 

Beklager! Blir bare så forbanna av slike mannfolk. 

Anonymkode: 8e845...79c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke en plass en skal rapportere slike?

• Liker 7
Skrevet

Dette er ikke ok, han burde bli meldt inn til en eller annen instans.

Anonymkode: 547e4...06d

• Liker 2
Skrevet

Send ham hjem til kona

Anonymkode: 6b79f...644

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke ok, han burde bli meldt inn til en eller annen instans.

Anonymkode: 547e4...06d

Men hva er det egentlig å rapportere? 

Jeg mener ikke at det er greit, men man må vel ha en sak for å bli tatt på alvor. Prøver han å ta på eller kysse, eventuelt invitere på middag, så har man en sak. 

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde svart: Takk for komplementet, men du har kone og barn hjemme, så nå holder vi oss profesjonelt :) 

Du må bare si ifra helt enkelt, ikke pakke det inn.

Skrevet

Jeg opplevde lignede med en behandler. Han kom med små kallenavn på meg, blant anna. Jeg hadde hørt han var veldig flink, og det var han. Jeg tror han bare var betatt av meg, stakkar. Men jeg vurderte hele tida å slutte hos ham. 

Det var noe helt anna å gå til seinere behandlere som hadde mer far- eller kompisenergi. 

Anonymkode: a1db8...264

Skrevet

Kutt ham ut!  Det finnes mange yrker hvor man stadig kan treffe andre som kan være tiltrekkende og fristende.  Det er en del av det å være profesjonell å unngå å bli personlig involvert.  Dette takler denne personen åpenbart ikke.  

Skrevet

Ikke greit når du ikke har bedt om det. Uting. 

Du kan umulig slappe godt av under behandling når han er slik. 

Skrevet
8 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg hadde svart: Takk for komplementet, men du har kone og barn hjemme, så nå holder vi oss profesjonelt :) 

Du må bare si ifra helt enkelt, ikke pakke det inn.

Jeg ville nok ikke sagt det. For det første heter det kompliment, og for det andre er det ikke noe kompliment i en slik situasjon, men heller upassende kommentarer.

Anonymkode: 3508d...d6b

• Liker 1
Gjest Bamse20
Skrevet

Du burde rapportere han inn..

Du kan jo tenke deg at du er neppe den første han har prøvd seg på

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok ikke sagt det. For det første heter det kompliment, og for det andre er det ikke noe kompliment i en slik situasjon, men heller upassende kommentarer.

Anonymkode: 3508d...d6b

Takk for at du retter på meg, du har helt rett i skrivefeilen min. Fikk opp feil i google da jeg skrev kompliment, men ser jo at det var korrekt. :) 

Endret av Mysticgirl
Skrevet

Du skal ikke føle det slik hos en behandler. Bytt, og vurder å rapportere han. 

Hadde en gift person prøvd seg på meg, hadde jeg bare sagt "hva med kona di da?" 

Jeg har også blitt sjekket opp med tydelig giftering på, så er noen som bare aldri gir seg...

Anonymkode: 3c278...c02

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var for 2 uker siden hos fysioterapeut. Jeg glemmer aldri ansiktet hans da jeg kom inn rommet. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare, han så bare helt overrasket ut eller på en måte fjærn imens han stirret på meg. Merket at han likte meg veeeeldig godt. Og jeg merket at jeg ble utilpass og prøvde å ikke vise at jeg var nervøs eller at jeg følte meg utilpass. Under hele behandlingen  så han på meg på en veldig spesiell måte og jeg fikk en følelse av at han liker meg. 
på en side virket han veldig profesjonell men på en annen side så følte jeg at det var noe som ikke stemte. 
da timen var over satte vi opp ny time og jeg tenkte ikke noe mer over det. 
Jeg sende han en SMS angående å endre en time og han svarte og alt var normalt. Men så nå har han begynt å vri samtalen over til å bli mer personlig som «kan du sende meg bilde av hoften sånn at jeg kan se om alt er som det skal « spør om jeg kan ha på meg skjørt neste gang jeg kommer til timen. Han sier at jeg er pen osv...

jeg merker at han fisker etter noe mer. Jeg vurderer å slutte å dra til han, men problemet er at jeg er student (28 år gammel) jeg har ett barn og dårlig råd. Denne fysioterapeuten har veldig lav pris på behandlingen og det var egentlig derfor jeg dro til han siden jeg har dårlig råd. 

Jeg blir egentlig litt sint og irritert. Fordi denne fysiomannen fortalt meg at han har kone og barn. Og det virker som at han er ute etter en elskerinne og noen å ha seg med på si. Og jeg bare synes det er så lavmål og respektløst fra hans side å i det hele tatt tro at jeg ønsker å være nr 2 for en jævla mann, og at jeg skal være med på å splitte en familie. Og at han driter i at han har en bebi hjemme og en kone som faen meg har fødet den ungen. Altså ja, jeg vet at det å bli foreldre er krevende, jeg vet at småbarnsfasen kan være noe dritt. Men..... jeg her selv blitt bedratt i småbarnsfasen og jeg unner ingen kvinne å oppleve det der. Kjenner jeg bare har lyst til å bokse han i trynet. 

Beklager! Blir bare så forbanna av slike mannfolk. 

Anonymkode: 8e845...79c

Fortell at du har gått igjennom en livskrise og funnet ut at du tiltrekkes av damer. Funker fjell. 

Anonymkode: 2f6a8...580

Skrevet

Det hele kommer jo ned til tillitt. Stoler du på vedkommende? Kan du stole på vedkommende?

Har personen empati og en fri vilje? Er det en ansvarlig og oppegående person?

Og videre, dersom man tar hensyn til en som ikke har en fri vilje sin vilje når den går i mot sin egen, og gjør som den person vil, så er man selv ikke ansvarlig. Og kan ikke anses som oppegående heller.

Og andre kan ikke ha tillit til en sånn person, som tar mer hensyn til en vilje som ikke er fri enn sin egen frie vilje. Og lener seg mer på et program, som ikke kan velges bort engang, på null kjærlighet, enn kjærlighet. 

Så enkelt er det. Tillit er alt.

Anonymkode: 13aaa...574

Skrevet

Håper du har smsbevis du kan sende til helsetilsyn eller lignende. En profesjonell person hadde aldri kalt en pasient pen og bedt henne om å ha på skjørt. Meld ham inn.

Skrevet

"Er prisreduksjonen vederlag til kundene dine for at de skal ha på skjørt? For å si det forsiktig: jeg er ikke interessert i videre  behandling eller hva du ellers skulle tilby."

Anonymkode: a6091...846

Skrevet

Problemet her er ikke at du blir sjekka opp av en gift mann, for vet du, det kan skje med hvem som helst og når som helst. At han er gift er faktisk helt irrelevant i denne sammenhengen.

Det som derimot ER relevant er at han er behandleren din, og denne oppførselen er langt over streken for hva som kan regnes som profesjonelt. Jeg forslår følgende; ta kontakt med fastlegen din og få en henvising til fysio, finn en med Helfo avtale, og dermed betaler du bare en egenandel hver gang. Det blir uansett billigere enn å gå til en privat, selv om han tar lav pris. For tilbake til han der, det tror jeg ikke du skal. For din egen del.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...