AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg og mann min har hatt en vanskelig periode, hvor jeg har tvilt på om han elsker meg. Å jeg har bedt han om å vise at han faktisk elsker meg og vil ha meg.. Jeg overrasker han innimellom med ting, sjeldent han gjør det med meg. Men hender han kommer hjem med blomster og slikt. Jeg sa her om dagen; hvorfor ikke be meg med på kino eller noe?! Bruke litt tid på meg, gi meg litt oppmerksomhet.. Da sa han, kanskje jeg skal ta deg med ut på fredag.. Spurte han nå i kveld, skal vi ut på no på fredag? Ja, jeg har tenkt litt på det i dag svarte han. Så gikk jeg i dusjen. Da jeg kom tilbake lurte han på om det passa å bli med han ut å spise på fredag? Han hadde ordna barnevakt og bestilt bord på restaurant. Jeg blei jo glad. Så spurte jeg; hadde du ordna dette hvis jeg ikke hadde spurt om vi skulle no på fredag?! Da svarte han tja..det er ikke sikkert. Jeg er ikke flink på sånt (å det veit jeg jo, etter å ha vært sammen i 20 år). Men jeg gleder meg til vi skal ut sa han... Vel, jeg blei litt lei meg. Og litt sånn at da kan vi blåse i det.. For da føler jo jeg at jeg på en måte har "pressa" han til å ta med meg ut. Er jeg teit og urimelig som reagerer slik? Dette ble langt 🤪 Anonymkode: 75fa9...a74
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Ja det syns jeg. Så trengte han et lite spark bak, men har organisert det og gleder seg! Da syns jeg det er urimelig av deg å bli sur! Anonymkode: 3e6e7...31f 28
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 Blir litt lei deg når oppmerksomhetsbehovet ikke blir dekket? Du tviler på at han elsker deg da? Om du er teit og urimelig spørs jo helt på dynamikken i relasjonen deres. Hvordan er dere vanligvis og hvilke forventinger har dere? Sammenlignet med andre vanlige mennesker? Anonymkode: e85e3...704 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 Bare vær glad for at han er så glad i deg at han gjør dette, selv om du spurte først. Han er jo herlig ærlig. Gled deg til fredag og nyt kvelden ❤️ Anonymkode: 08c14...90b 9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det syns jeg. Så trengte han et lite spark bak, men har organisert det og gleder seg! Da syns jeg det er urimelig av deg å bli sur! Anonymkode: 3e6e7...31f Takk! Jeg følte selv jeg var litt urimelig,når jeg fikk tenkt meg om. Sa ikke til han at vi kan drite i det da. Da hadde blitt lei seg. TS Anonymkode: 75fa9...a74
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare vær glad for at han er så glad i deg at han gjør dette, selv om du spurte først. Han er jo herlig ærlig. Gled deg til fredag og nyt kvelden ❤️ Anonymkode: 08c14...90b Takk ❤ Anonymkode: 75fa9...a74
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Jeg følte selv jeg var litt urimelig,når jeg fikk tenkt meg om. Sa ikke til han at vi kan drite i det da. Da hadde blitt lei seg. TS Anonymkode: 75fa9...a74 Det er nok lengre tids irritasjon som fikk deg til å tenke slik, men så fint at du ikke sa noe Håper dere får en fin kveld!! Anonymkode: 3e6e7...31f 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok lengre tids irritasjon som fikk deg til å tenke slik, men så fint at du ikke sa noe Håper dere får en fin kveld!! Anonymkode: 3e6e7...31f Ja, glad jeg ikke sa noe. Takk 😊 Anonymkode: 75fa9...a74
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og mann min har hatt en vanskelig periode, hvor jeg har tvilt på om han elsker meg. Å jeg har bedt han om å vise at han faktisk elsker meg og vil ha meg.. Jeg overrasker han innimellom med ting, sjeldent han gjør det med meg. Men hender han kommer hjem med blomster og slikt. Jeg sa her om dagen; hvorfor ikke be meg med på kino eller noe?! Bruke litt tid på meg, gi meg litt oppmerksomhet.. Da sa han, kanskje jeg skal ta deg med ut på fredag.. Spurte han nå i kveld, skal vi ut på no på fredag? Ja, jeg har tenkt litt på det i dag svarte han. Så gikk jeg i dusjen. Da jeg kom tilbake lurte han på om det passa å bli med han ut å spise på fredag? Han hadde ordna barnevakt og bestilt bord på restaurant. Jeg blei jo glad. Så spurte jeg; hadde du ordna dette hvis jeg ikke hadde spurt om vi skulle no på fredag?! Da svarte han tja..det er ikke sikkert. Jeg er ikke flink på sånt (å det veit jeg jo, etter å ha vært sammen i 20 år). Men jeg gleder meg til vi skal ut sa han... Vel, jeg blei litt lei meg. Og litt sånn at da kan vi blåse i det.. For da føler jo jeg at jeg på en måte har "pressa" han til å ta med meg ut. Er jeg teit og urimelig som reagerer slik? Dette ble langt 🤪 Anonymkode: 75fa9...a74 Jeg er akkurat sånn som deg ts. Når noen gjør noe fordi jeg har nevnt det eller påpekt det. Da synes jeg ikke at det viser at dem bryr seg om meg. Nettopp fordi denne personen ikke ville ha gjort denne tingen om jeg ikke hadde krevd det. Og det finnes ikke noe verre enn å føle at noen ble «tvunget» til å være med deg/gjøre noe med deg. jeg har dessverre ingen gode råd. Kanskje bare ekteskapet er dødt og du ikke får dekket dine behov? Kanskje på tide å gå hver til sitt? Anonymkode: a5566...0d9
Sievi Skrevet 28. oktober 2020 #10 Skrevet 28. oktober 2020 Synes det var veldig fint gjort av han, jeg. Selvom han ikke gjorde det på eget initiativ. Han hører jo faktisk på deg og ønsker å gjøre deg glad ved å innfri ønsket ditt. Kos deg masse på fredagen😊 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #11 Skrevet 29. oktober 2020 Vær klar over at folk viser kjærlighet på forskjellige måter. Hvis du leter og tenker nøye etter finner du kanskje ut at han viser det på andre måter enn det du gjør (og derfor forventer). Anonymkode: 23de8...24e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå