Gå til innhold

Han hadde sex med venninnen hennes

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilt
Skrevet

Venninna mi "Kari" har lenge vært forelska i "Kurt" . Lørdag da vi var på fest hadde de pratet, og kommet frem på at de skulle prøve på nytt, og ta ting veldig rolig denne gangen. Senere på kvelden fant jeg og noen venner Kurt og vår venninne "Amalie" som hadde sex. Amalie er ei jente som roter i grunn med de fleste, selv om hun har type, og hun visste dessuten godt at Kari liker han veldig godt, og er interessert. Kurt og Amalie vet ikke at jeg så dem.

Burde jeg fortelle dette til Kari? Selv mener jeg at hun burde droppe han helt, fordi han har behandlet henne dårlig tidligere. Men burde jeg bare si det, eller skal jeg fortelle hva jeg så? De skal dessuten bo i samme by til høsten, og har planlagt å finne på endel ting sammen.

Dessuten, hvordan bør jeg gå frem? Hva skal jeg si?

Dumme, dumme "Kurt" og "Amalie" :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal si det, men si det med en gang. Ikke vent til "alle" vet det.

Skrevet

Ring Kurt og fortell hva du så - og be ham fortelle det til Kari.

Gjest gjest1
Skrevet

Tror jeg ville sagt fra til denne "Kurt" at hvis ikke han sier det og rydder opp selv så går du til "Kari" og forteller det som det er.

Skrevet

som de andre har nevnt, ta det opp med ham først ihvertfall og gi ham klar beskjed om at dersom han ikke sier ifra om hva du så, så kommer du til å gjøre det.

det er riktigst ovenfor henne at det kommer fra ham, og kan ødelegge mellom venner dersom det kommer fra venner.

Gjest fortvilt
Skrevet

Tusen takk for svar, jeg skal høre med "Kurt" nå, og be han fortelle det selv, ellers gjør jeg det. Godt å ha en gjeng med kloke hoder samlet på et slikt sted! :klappe:

Skrevet

Jeg ville ha sagt det. Fordi jeg ville ha blitt forbanna og veldig veldig såret hvis min venninne hadde visst om at mannen min var utro, og ikke sagt noenting....

Gjest fortvilt
Skrevet

Men han er ikke mannen hennnes, de har bare rotet ved noen anledninger. De har aldri vært kjærester og aldri kysset i edru tilstand. Men heldigvis har hun gitt han opp nå. Vet ikke om han har sagt det, men det virker ikke slik. De har endelig kommet på talefot igjen, og jeg vil ikke ødelegge det med å si at han hadde sex med venninna vår, så jeg lar det ligge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...