AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Hei jenter, og muligens menn. Som tittelen sier, så er dette nok en av mange tråder om det samme. Men nå er det altså jeg som lever i usikkerheten rundt dette her. Mulig jeg bare er paranoid, men vil gjerne høre deres tanker rundt dette. Jeg er 35, samboeren min 34. Vi har ett lite barn sammen. Nå mistenker jeg at hun har ikke bare en, men to «flørter». Det skal sies at jeg aldri har åpnet telefonen hennes, og kommer aldri til å gjøre det. I mine øyne er det for grovt, til og med om det skal vise seg at hun ikke har rent mel i posen. Grunnen til at jeg har sett deler av innholdet i meldinger/snaper er rett og slett når telefonen har ligget på bordet, eller når hun har sittet ved siden av meg. Har derfor bare veldig enkle bruddstykker av innholdet. Jeg skal forsøke å forklare: «Flørt» 1: Dette er en nabo av oss. Hun har tidligere hatt hesten sin stående hos han, derfor har de telefonnummeret til hverandre. Jeg knep hun i å sende han minst ett bilde, ikledd kun undertøy til han for 2 år siden. Da lovte hun å bryte all kontakt med vedkommende, noe jeg tror hun gjorde inntil i august. Jeg så bruddstykker der hun inviterte han til å stoppe innom når han var forbi, og tydelig sa til han at jeg var borte til i morgen, så det var ingen fare. Mye meldinger frem og tilbake, men klarte ikke å se noen direkte avtale om at han skulle komme. Det skal sies at sønnen vår på 2 år var hjemme den kvelden, samt hennes eldre sønn. Den siste meldingen jeg ser er ifra han er: «Takk for en koselig kveld»😘 Bakgrunnen for at jeg tviler på at han har vært her, er barnet vårt på 2 år, samt hennes eldre sønn. Men jeg vet ikke... Det skal også nevnes at den siste meldigen ifra han er ifra slutten av august. «Flørt» 2: Dette er en av kollegaene hennes. De har fått en veldig god tone, og jeg har blitt fortalt at de flørtet åpenlyst på en firmafest i januar. Dette ble da også konfrontert til henne, og hun lovte da å slette han ifra Snap og kun ha ett kollega forhold i arbeidstiden til vedkommende. Nå har navnet til denne typen begynt å dukke opp igjen på snap’en hennes. Og rimelig ofte. Av innhold jeg har sett der, er at han på en fleipete måte snakker om sex på jobben. Men her har jeg på en måte ikke fått snappet opp så mye. Så folkens, mulig jeg er paranoid, men jeg kjenner også at jeg er veldig usikker og redd. Bør jeg være bekymret, eller oppfatter dere dette som uskyldig? Og ja, jeg har gjentatte ganger tatt det opp med hun, men hun bare benekter. Anonymkode: d878a...ff0
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Så mye drama. Anonymkode: da09f...9b2
Innlandet01 Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) Kinkig sak.. Endret 28. oktober 2020 av Innlandet01 Feil
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 1 minutt siden, Innlandet01 skrev: Drama ja, noe en skulle tro var unødvendig i alderen vi er i. Hadde det vært for 5 år siden hadde jeg kastet hun på dør, men med felles barn og hus vil en jo forsøke det meste.. Interessant tanke. Jeg og tenker i blant at folk kunne ha innsett det de har innsett nå for 5 år siden også. Men jeg kan ikke ha de samme forventningene til andre som jeg har til meg selv. Andre lever sine egne opplevelser med sine egne lekser i sitt eget tempo. Anonymkode: da09f...9b2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 Gifte eller samboere sender ikke den type meldinger til folk uten videre. Varselklokkene hadde ringt høyt hos meg. Jeg synes ikke du er paranoid. Anonymkode: 731a5...283 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 Det hadde vært nok for meg. Og det er strike 2, siden hun allerede har gått langt over streken en gang allerede. Anonymkode: e5f8a...1ea 3
GrønnNellik68 Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 Du er ikke paranoid... allerede nå er din tillit til henne ødelagt... du burde forhøre deg om folk rundt disse mennene for å få ett mer oversikt over hva slags menn dette er? Har de det med å rote rundt sånn? Jeg hadde i hvertfall blit mistenksom... 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 Trist, ikke bli en dørmatte for henne. Dette er ikke grei oppførsel. Anonymkode: 7c270...9bd 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jenter, og muligens menn. Som tittelen sier, så er dette nok en av mange tråder om det samme. Men nå er det altså jeg som lever i usikkerheten rundt dette her. Mulig jeg bare er paranoid, men vil gjerne høre deres tanker rundt dette. Jeg så bruddstykker der hun inviterte han til å stoppe innom når han var forbi, og tydelig sa til han at jeg var borte til i morgen, så det var ingen fare. «Flørt» 2: jeg har blitt fortalt at de flørtet åpenlyst på en firmafest i januar. Dette ble da også konfrontert til henne, og hun lovte da å slette han ifra Snap og kun ha ett kollega forhold i arbeidstiden til vedkommende. Nå har navnet til denne typen begynt å dukke opp igjen på snap’en hennes. Og rimelig ofte. Av innhold jeg har sett der, er at han på en fleipete måte snakker om sex på jobben. Men her har jeg på en måte ikke fått snappet opp så mye. Anonymkode: d878a...ff0 Du er selvsagt ikke paranoid. Jeg hadde bedt om en forklaring og hadde hun da nektet hadde jeg bare pakket kofferten. Det er bare å legge fram det du har sett og hørt. Om hun ikke allerede har vært utro så legger hun opp til det. Det er i tilfelle bare et tidsspørsmål før hun er det. Slett ikke grei oppførsel. At hun tilbyr seg å slette kontaktene fra snap betyr at hun vet dette er langt over akseptabel grense. Jeg hadde løpt min vei så fort beina kunne bære meg men du må føle selv på hva du kan akseptere. Hun har fått et ultimatum tidligere men klarer jo ikke holde fingrene unna... Anonymkode: 1ad99...441 2
Syvsøstre Skrevet 28. oktober 2020 #10 Skrevet 28. oktober 2020 Har erfart utroskap fra tidligere partner selv. Jeg ville sjekket dette ut - hvis jeg var deg - og ikke hatt en eneste skruppel med å se i telefonen. Har dårlig erfaring med å konfrontere, det kom ikke noe ut av det for min del, han blånektet. Jeg oppdaget utroskapen ved en tilfeldighet via tlf (den lå i sengen vår). Da hadde jeg hatt samme gufne følelse en tid (som du), hadde et lite barn (som du). Konfronterte partneren min, men ble ikke noe klokere. Da jeg så i telefonen, var det ikke til å misforstå. Jada - de hadde et forhold, hadde pågått en stund. Jeg pakket ikke kofferten - men ble. Vi fikk et barn til, det ble bedre mellom oss, men aldri ordentlig bra. I dag er vi ikke sammen lenger, men er venner. Jeg råder deg til å tenke på hva du trenger å gjøre for å ha det bra selv. Hvis du må vite, så sjekk telefonen. Eller det du må gjøre for å finne det ut. Venninnen min fulgte etter samboeren sin i bil, i rene detektiv-stil. Da fant hun ut at han hadde løyet i over ett år, hatt en annen dame parallelt. Han kunne ikke nekte siden han var totalt avslørt. Det ble drama og slutt for dem, men det er ikke nødvendigvis slik det ender for alle som er utro. Det er ikke slik at «engang utro - alltid utro. Noen angrer oppriktig, og gjør det ikke igjen. Mens andre gjør som min - gjorde det igjen. Jeg føler med deg, ikke godt å være urolig, og kjenne på at det er noe galt. Det er ikke fair ovenfor deg og barnet deres å holde på med for flørte-forbindelser med nabomannen, eller sexprat med kollega. Hvis hun ikke slutter med det, så er det du som må velge. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #11 Skrevet 29. oktober 2020 Når jeg leser sånne historier så skjønner jeg ikke hvorfor folk skal dobbelt sjekke og leke detektiver til de får en 100% bekreftelse på at partneren er utro. TS, du ser tegnene. Du får ikke riktig svar.Du har dårlig følelse på det fortsatt. Hun respekterer ikke dine følelser rundt det temaet. Du har ikke tillit. hvorfor skal du fortsette med henne og se an? Du piner deg mer. Jeg hadde pakket sakene min og forlatt henne. Anonymkode: 9ad32...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #12 Skrevet 29. oktober 2020 Mitt råd er å gå med en gang. Jeg har opplevd noe lignende. Selv om han fikk mange nye sjanser, fortsatte han som før. Jeg har kastet bort mange år av livet mitt på en mann som ikke tok forholdet og familielivet seriøst. Vi har flere barn sammen. Først nå etter at jeg klarte å avdekke fysisk utroskap fra langt tilbake i tid, har jeg kastet han på dør. Jeg skulle gjort det mye tidligere. Anonymkode: ce072...c54 1
RockyRose Skrevet 29. oktober 2020 #13 Skrevet 29. oktober 2020 Når ho spøkar om sex på jobb med ein ho allereie er blitt tatt i å flørte med, og invitera til koselege kveldar med naboen dykkar, så er vel det meir enn nok bevis? Kva meir vil du ha? 🙄 Dette er i tillegg begge to personar ho har lova å kutte kontakt med, og likevel flørta openlyst med. Ho er anten utro, eller så vil det ikkje vere lenge til "spøken" om sex på jobb blir realitet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå