AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Del Skrevet 28. oktober 2020 Jeg har klart å knuse platetoppen min, og må bytte den. Glasset til den er for dyrt og jeg vurderer å bytte hele toppen. Hvordan vet jeg hvilken mål jeg skal følge? Det står 60 cm, men også flere mål nedover. Det er denne typen: https://www.komplett.no/product/331129#technical-details Anonymkode: 736eb...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 29. oktober 2020 #2 Del Skrevet 29. oktober 2020 (endret) Hentet fra brukanvisningen til Bosch https://www.bosch-home.no/supportdetail/product/PKE615Q02X/02#/Tabs=section-manuals/ Endret 29. oktober 2020 av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Del Skrevet 29. oktober 2020 5 timer siden, newman01 skrev: Hentet fra brukanvisningen til Bosch https://www.bosch-home.no/supportdetail/product/PKE615Q02X/02#/Tabs=section-manuals/ Den fant jeg, men hvilken krav må jeg se etter. Er det nok at det er mindre enn det jeg finner her? https://www.komplett.no/product/331129#technical-details Minimumsbredde 56 cm Minimumsdybde 49 cm Minimumshøyde 4.7 cm Anonymkode: 736eb...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 29. oktober 2020 #4 Del Skrevet 29. oktober 2020 Du bør jo sørge for at den nye koketoppen ikke er så liten at den faller gjennom utsparingen i benkeplata da... Det er egentlig det eneste som er relevant. Sammen med potensiell effekt dersom du kjøper induksjonstopp istedet for keramisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #5 Del Skrevet 29. oktober 2020 59 minutter siden, newman01 skrev: Du bør jo sørge for at den nye koketoppen ikke er så liten at den faller gjennom utsparingen i benkeplata da... Det er egentlig det eneste som er relevant. Sammen med potensiell effekt dersom du kjøper induksjonstopp istedet for keramisk Jeg er typ verdens blondeste på slikt. Vil denne kunne passe inn i den allerede eksisterende benkeplaten? https://www.skousen.no/hvitevarer/platetopp/keramisk-platetopp/product/bosch-pke611d17e/ Anonymkode: 736eb...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumberbitch Skrevet 29. oktober 2020 #6 Del Skrevet 29. oktober 2020 Sjekket at du ikke får dette dekket av forsikring? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #7 Del Skrevet 29. oktober 2020 Akkurat nå, Cumberbitch skrev: Sjekket at du ikke får dette dekket av forsikring? 🤔 Nesten like dyrt å kjøpe ny topp. Ganske så høy egenandel. Anonymkode: 736eb...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumberbitch Skrevet 29. oktober 2020 #8 Del Skrevet 29. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nesten like dyrt å kjøpe ny topp. Ganske så høy egenandel. Anonymkode: 736eb...6ca Jeg knuste min i fjor med et jernlokk. Betalte ingenting 🤷🏻♀️ la bare inn bestilling på nøyaktig samme type som den jeg allerede hadde, så sendte jeg kvittering til forsikringsselskapet og fikk tilbake summen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #9 Del Skrevet 29. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er typ verdens blondeste på slikt. Vil denne kunne passe inn i den allerede eksisterende benkeplaten? https://www.skousen.no/hvitevarer/platetopp/keramisk-platetopp/product/bosch-pke611d17e/ Anonymkode: 736eb...6ca Mål skapet under platetopp. Mest sannsynlig er det 60cm. Da passer alle som passer til 60cm skap. Det er særdeles liten forskjell på hullet i benkeplaten til de toppene som passer 60cm skap. Men du kan også måle hullet og måle ønsket ny topp. Anonymkode: 95345...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #10 Del Skrevet 29. oktober 2020 6 minutter siden, Cumberbitch skrev: Jeg knuste min i fjor med et jernlokk. Betalte ingenting 🤷🏻♀️ la bare inn bestilling på nøyaktig samme type som den jeg allerede hadde, så sendte jeg kvittering til forsikringsselskapet og fikk tilbake summen. Fikk beskjed at det var egenandel på 3000,-. Så bestiller en ny 😕 Hadde jeg hatt samboer hadde det ikke kostet noe. Anonymkode: 736eb...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #11 Del Skrevet 29. oktober 2020 Følger opp med mine mindre smarte spørsmål. Har nå bestilt en topp, som ser ut til å passe. Når den andre tas ut, er det bare å sette den nye inn? Anonymkode: 736eb...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumberbitch Skrevet 29. oktober 2020 #12 Del Skrevet 29. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk beskjed at det var egenandel på 3000,-. Så bestiller en ny 😕 Hadde jeg hatt samboer hadde det ikke kostet noe. Anonymkode: 736eb...6ca Æsj, den er kjip! For min del var det pga borettslagets boligforsikring 🤔 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følger opp med mine mindre smarte spørsmål. Har nå bestilt en topp, som ser ut til å passe. Når den andre tas ut, er det bare å sette den nye inn? Anonymkode: 736eb...6ca Kan jo forsøke å svare her og 🙈 vi tok den gamle ut, og satte den nye oppi "hullet" og koblet til strømmen. Veldig enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 30. oktober 2020 #13 Del Skrevet 30. oktober 2020 (endret) 10 hours ago, AnonymBruker said: Følger opp med mine mindre smarte spørsmål. Har nå bestilt en topp, som ser ut til å passe. Når den andre tas ut, er det bare å sette den nye inn? Anonymkode: 736eb...6ca Hvilken modell kjøpte du? Veldig vanlig i Norge at koketopper kommer levert uten støpsel, siden dette landet har et sært strømnett kalt 230V IT. Så du må antagelig leke bittelitt elektriker. Så du fjernet ikke den gamle for å måle det hullet som var der fra før? Endret 30. oktober 2020 av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #14 Del Skrevet 30. oktober 2020 2 timer siden, newman01 skrev: Hvilken modell kjøpte du? Veldig vanlig i Norge at koketopper kommer levert uten støpsel, siden dette landet har et sært strømnett kalt 230V IT. Så du må antagelig leke bittelitt elektriker. Så du fjernet ikke den gamle for å måle det hullet som var der fra før? Kjøpte Bosch PKE611D17E. Så ut til å være tilnærmet lik den forrige. Nei, tok en sjans 😮 Kan man ikke bruke samme støpsel? Er kun toppen som er knust på den jeg har nå. Anonymkode: 736eb...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå