AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Noen her som føler at forelskelse/betatthet krydrer tilværelsen selv om man er i forhold? Anonymkode: 9110e...cee
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Hadde giddet. Du vil ikke prøve å gjøre du egen partner forelsket i deg da? Er det ikke bedre hvis du bærer ditt eget forhold? Anonymkode: 0718a...3f8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde giddet. Du vil ikke prøve å gjøre du egen partner forelsket i deg da? Er det ikke bedre hvis du bærer ditt eget forhold? Anonymkode: 0718a...3f8 Det var et spørsmål på et generelt grunnlag. Siden det er så mange som kikker litt ekstra på kassedama, kollegaen, eller andre en partneren. Anonymkode: 9110e...cee
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var et spørsmål på et generelt grunnlag. Siden det er så mange som kikker litt ekstra på kassedama, kollegaen, eller andre en partneren. Anonymkode: 9110e...cee Mine spørsmål var også bare på generelt grunnlag. Anonymkode: 0718a...3f8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mine spørsmål var også bare på generelt grunnlag. Anonymkode: 0718a...3f8 I følge kollegaen min så er det kjedelig å se på samme meny hver dag, så man trenger å se på menyen ute også. Anonymkode: 9110e...cee
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I følge kollegaen min så er det kjedelig å se på samme meny hver dag, så man trenger å se på menyen ute også. Anonymkode: 9110e...cee Hva tenker du selv da? Anonymkode: 0718a...3f8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var et spørsmål på et generelt grunnlag. Siden det er så mange som kikker litt ekstra på kassedama, kollegaen, eller andre en partneren. Anonymkode: 9110e...cee Føler det er forskjell på å kikke litt ekstra på noen og det å være forelsket. Anonymkode: a5c7c...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 Det kan være så ymse. Fra en uskyldig flørt til noen som blir så pågående at det er ubehagelig. Anonymkode: e4549...4af
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du selv da? Anonymkode: 0718a...3f8 Jeg har i løpet av de siste 6 årene blitt hodestups forelsket i to menn. Ikke å anbefale, men når det var over med den ene så gikk verden fra å ha farger til å bli grå. Det skal sies at det var ugreit med partner i den perioden også. Andre gangen var for 2 år siden, og jeg er ikke helt ferdig med han enda, selv om jeg har det kjempebra med partner. Den seksuelle tiltrekningen jeg har til han er helt syk. Jeg har ingen planer om å være utro eller falle for noen, tvert imot så prøver jeg å holde menn unna meg så godt jeg klarer. Anonymkode: 9110e...cee
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #10 Skrevet 28. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i løpet av de siste 6 årene blitt hodestups forelsket i to menn. Ikke å anbefale, men når det var over med den ene så gikk verden fra å ha farger til å bli grå. Det skal sies at det var ugreit med partner i den perioden også. Andre gangen var for 2 år siden, og jeg er ikke helt ferdig med han enda, selv om jeg har det kjempebra med partner. Den seksuelle tiltrekningen jeg har til han er helt syk. Jeg har ingen planer om å være utro eller falle for noen, tvert imot så prøver jeg å holde menn unna meg så godt jeg klarer. Anonymkode: 9110e...cee Stakkars partner tenker jeg. Du er mer opptatt av alle andre enn den personen virker det som. Anonymkode: 0718a...3f8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #11 Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stakkars partner tenker jeg. Du er mer opptatt av alle andre enn den personen virker det som. Anonymkode: 0718a...3f8 Ja veldig opptatt av andre, det er derfor det har vært 2 stykker på 6 år.... Anonymkode: 9110e...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå