Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer dere til å gi til gutter og jenter på 12-17 år denne julen? 

Anonymkode: 50f81...513

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt 12 år som er aktuell for meg:

Dette har jeg på blokka. Kommer selvsagt ikke til å kjøpe alt, men blir jo noe til strømpen, noe fra kattene, noe fra husnissen osv osv i tillegg til fra oss.

Gamingbord, X-box kort, Fila hoodie eller t-skjorte, Godlukt, Donald-pocket, bøker, godis, refleks, nye fotballsko, gavekort på kino, gavekort på kjøpesenteret, dusjsåpe, joggedress, penger.

• Liker 1
Skrevet

Hadde planlagt gavekort på kino og bowling, men det tror jeg vil være dumt nå siden det er så mye smitte her, selv om jeg liker tanken på å kunne støtte den lokale kinoen/ bowlingen. Tenkte å kjøpe abonnement på et blad til jenta på 13 år, gutten får nok tøffe klær. Men planleggingen er langt fra ferdig, ting kan fort endre seg 😊

• Liker 1
Skrevet

Foreløpig er planen deilige, like, pyjamaser til hele familien. Som vi skal gå i hele romjulen

Barbermaskin til 15-åringen, samt en lyslist fra Clas Ohlson til å ha i taket. 

Så gir vi barna en sum penger og lar dem kjøpe julegaver til hverandre og oss. Vi pleier å gjøre en hel dag ut av det på et kjøpesentersenter, med en god lunsj. Men i år får vi se hvordan vi gjør det. Felles onlineshopping i stua kanskje😜 Med julemusikk og risgrøt 😊

f76e524b8e7e77f83230aeb2d3c1d7ed.jpg

Anonymkode: 6de4c...309

• Liker 1
Skrevet

Ladeplate mobil

hettegenser

ledlys til rommet

Anonymkode: da0ad...d51

Skrevet

Skal gi earbuds

Skrevet

Ullgenser, Kari Traa sokker, ellers vet jeg ikke helt hva det blir. Mulig det blir noe fra fotballshoppen her i byen.

Anonymkode: 03c1b...30a

Skrevet
På 28.10.2020 den 19.10, Ville91 skrev:

Gutt 12 år som er aktuell for meg:

Dette har jeg på blokka. Kommer selvsagt ikke til å kjøpe alt, men blir jo noe til strømpen, noe fra kattene, noe fra husnissen osv osv i tillegg til fra oss.

Gamingbord, X-box kort, Fila hoodie eller t-skjorte, Godlukt, Donald-pocket, bøker, godis, refleks, nye fotballsko, gavekort på kino, gavekort på kjøpesenteret, dusjsåpe, joggedress, penger.

Mitt fadderbarn(gutt) på 13 ønsker seg god lukt- hva ER godlukt når man er 13? Deospray, parfyme?? Har bare jenter selv....

Anonymkode: 00973...7e2

Skrevet

Min 12-åring ønsker seg bl.a. Oculus Quest 2. Tviler på at det blir såpass dyr gave, men kanskje et bidrag til det? Ellers ønsker han seg Nerf, litt avansert Lego, bøker og hettegensere. 

Skrevet

Jenta på 17 år ønsker seg penger til tatovering. Samler inn penger fra besteforeldre, onkler og tanter (i stedet for at de skal kjøpe gave hun ikke ønsker seg), så får hun beløpet. 

Anonymkode: 41428...3e0

Skrevet

13 åringen her ønsker seg kun klær og sminke. Hadde tenkt på ny iPad (lillebror arvet den gamle) men tror jeg skipper det når jeg kan slippe billigere unna 😅 trodde iPad sto på listen, men så feil kan man ta. Så da blir det noe klær til ca 2000kr istedenfor, pluss en bok og noe smått. 

Anonymkode: a78de...28d

Skrevet

Har to tenårings-nieser som får det de ønsker seg - spill på steam ;)

Anonymkode: 30a5e...b78

Skrevet

Vi har tenkt at de to eldste skal få et kurs de må ha for å gjøre en fritidsaktivitet de har lyst til å prøve. Det er litt dyrere enn hva vi pleier å gi, men mannen har allerede lovet at de skal få det «en gang» 😉 Han på 12 trenger ny mobil, så kan hende han får det til jul. Den han har nå er 4 år gammel og begynner å svikte (må få lov til å si at jeg er stolt over at han tar godt vare på tingene sine ❤️). 

Anonymkode: a2b57...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...