Gå til innhold

Det pågår nå en stor Muhammed-aksjon i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det henges nå opp nesten 1.000 Muhammed-karikaturer i og ved Oslo. Den omfattende aksjonen for ytringsfriheten startet denne uken. Karikaturen er litt større enn et spillekort, dette for å gjøre det enkelt å henge dem opp uten å bli oppdaget. Det brukes lim som gjør de ekstra vanskelig å fjerne. Nå vil folka bak ha med folk i resten av landet.

Jeg vet ikke helt hva de ønsker å oppnå med dette. Det er uansett forsøpling av det offentlige rom.

Anonymkode: b8366...f4d

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at det er Muhammed-karikaturer? Kanskje det er Ahmed-karikaturer.

Den som hevder å vite at det er Muhammed-karikaturer er blasfemiker. Ingen vet nemlig hvordan profeten ser ut.

Anonymkode: b495d...cc6

• Liker 24
Skrevet

Jeg er absolutt for ytringsfrihet, men jeg vet ikke om dette er en riktig måte å vise en motreaksjon på. 

• Liker 28
Skrevet

Skulle gjerne sett det. Noen steder som referer til det? Instagram? Twitter? 

Anonymkode: 9b892...1a0

• Liker 3
Skrevet

Post bilde?

Anonymkode: 48490...ac7

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det henges nå opp nesten 1.000 Muhammed-karikaturer i og ved Oslo. Den omfattende aksjonen for ytringsfriheten startet denne uken. Karikaturen er litt større enn et spillekort, dette for å gjøre det enkelt å henge dem opp uten å bli oppdaget. Det brukes lim som gjør de ekstra vanskelig å fjerne. Nå vil folka bak ha med folk i resten av landet.

Jeg vet ikke helt hva de ønsker å oppnå med dette. Det er uansett forsøpling av det offentlige rom.

Er vel bedre det enn å skjære struoen og hodet av folk, som er blitt sysselen til muslimene

Skrevet

Supert!, kanskje noen av de mange ekstremistene og potensielle islamistiske terroristene stikker hodet sitt frem så PST vet hvem de skal holde et øye med.

Anonymkode: a6e37...99d

• Liker 24
Skrevet

dere nordemenn skal oppføre dere og ikke snakke stygt om islam dere nå.

Anonymkode: 23705...453

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

dere nordemenn skal oppføre dere og ikke snakke stygt om islam dere nå.

Anonymkode: 23705...453

🐷

• Liker 39
Skrevet

Det er vel på tide å jekke seg ned fem hakk snart. Greit at man ikke liker islam, men å sette i gang en hat-kampanje mot en gruppe mennesker minner mistenkelig om den kampanjen som skjedde mellom 1940 -45.

Anonymkode: 4a6bf...0e4

• Liker 26
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at det er Muhammed-karikaturer? Kanskje det er Ahmed-karikaturer.

Den som hevder å vite at det er Muhammed-karikaturer er blasfemiker. Ingen vet nemlig hvordan profeten ser ut.

Anonymkode: b495d...cc6

Haha, morsomt sagt. Med det sagt så håper jeg folk holder seg rolige og ikke gir høyre-ekstreme bensin til bålet de prøver å tenne.

Anonymkode: 538ff...05c

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle gjerne deltatt i min del av landet, men jeg er redd for å bli halshugget. Så muslimene har fått det som de ville her ihvertfall :(

Anonymkode: 115ef...48c

• Liker 19
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Post bilde?

Anonymkode: 48490...ac7

image.thumb.png.8860a438881a9771779a440475214e0e.png

• Liker 8
Skrevet

Jeg er helt for at ytringsfriheten skal trumfe retten av å ikke bli såret. På lik linje som at allemannsretten skal trumfe grunneiers rett til å nekte andre å gå over landet deres. 

Men akkurat denne kampanjen er bare dum og idiotisk, på samme måte som at man på trass skulle gått over privat grunn bare for å bevise at allemannsretten er viktigere enn grunneiers rett. Tullete. Og jeg forstår hvis muslimer blir provoserer av dette. 

Anonymkode: da92e...504

• Liker 22
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg forstår hvis muslimer blir provoserer av dette. 

Skremmende. 

Anonymkode: 2f339...db8

• Liker 28
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt for at ytringsfriheten skal trumfe retten av å ikke bli såret. På lik linje som at allemannsretten skal trumfe grunneiers rett til å nekte andre å gå over landet deres. 

Men akkurat denne kampanjen er bare dum og idiotisk, på samme måte som at man på trass skulle gått over privat grunn bare for å bevise at allemannsretten er viktigere enn grunneiers rett. Tullete. Og jeg forstår hvis muslimer blir provoserer av dette. 

Hvis allemannsretten er under press og folk blir drept for å gå over grunneiers eiendom, er det på sin plass å samle en god gjeng for å bevisst gå over eiendommen for å vise at man forsvarer allemannsretten. Hadde grunneiere derimot ikke brydd seg over at folk gikk på eiendommen deres, hadde vært noe annet. Da er det ikke lenger noe poeng å demonstrere.

Anonymkode: 990e1...fe5

• Liker 34
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis grunneieren halshugde noen som gikk over marka for et par uker siden, hadde jeg virkelig heiet frem enhver som hadde turt å trosse det jævla terrorregimet grunneierne hadde forsøkt å dra igang. 

Anonymkode: 115ef...48c

• Liker 43
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...