AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Lurer på om dere som jobber som ingeniør i det privatet innen byggebransjen (feks Rambøll, Cowi, Norconsult++), om det er mye stress, pengejag og tidsfrister? Jeg jobber fortiden i det offentlige som saksbehandler og synes det er behagelig og greit der. Liker rutiner og er ikke glad i å presentere heller. Har det mindre for seg at jeg søker meg til det private om det blir mer fokus på disse stress/jag elementer? Anonymkode: fe761...011
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Høyere lønn, mer arbeid i det private. Mange av de jeg gikk på skole med, som nå jobber for Multiconsult, Norconsult, COWI, Rambøll, osv. jobber fort 50-60 timer i uken. Mye overtid, mye helgearbeid. De får selvfølgelig betalt for arbeidet, men det må nesten belage seg på slikt. Også kan det komme reising på toppen av alt, alt ettersom hvor det foregår byggeprosjekter. Anonymkode: 37266...fd9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høyere lønn, mer arbeid i det private. Mange av de jeg gikk på skole med, som nå jobber for Multiconsult, Norconsult, COWI, Rambøll, osv. jobber fort 50-60 timer i uken. Mye overtid, mye helgearbeid. De får selvfølgelig betalt for arbeidet, men det må nesten belage seg på slikt. Også kan det komme reising på toppen av alt, alt ettersom hvor det foregår byggeprosjekter. Anonymkode: 37266...fd9 Takk, det er greit å vite. Da tenker jeg at jeg fortsetter jobbe der jeg er... Anonymkode: fe761...011
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 Sikkert mer prestisjefullt å jobbe i et av de selskapene du nevnte. Men om du er tilfreds med jobben din ville jeg nok blitt. Anonymkode: 86a17...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå