Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2005 #1 Skrevet 31. juli 2005 Jeg lastet ned en ny type bit torrent for for en stund siden. Problemet er at i går så måtte jeg restarte pcen min og de små BT- ikonene nede i høyre hjørnet forsvant og jeg vet ikke hvordan jeg starter de opp igjen. Dette er ett bit torrent program hvor hver fil blitt lastet ned i eget vindu og ikke har oversikten i ett program. Noen som kan hjelpe?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 31. juli 2005 #2 Skrevet 31. juli 2005 (endret) Ehm...hørtes ut som et merkelig program. Vet ikke noe løsning, men ville vel heller ha brukt f. eks Azureus. Bitlord skal visst også være bra til Windows, men det har jeg aldri prøvd. Endret 31. juli 2005 av Rattleshake
Cronos Skrevet 1. august 2005 #3 Skrevet 1. august 2005 Jeg _tipper_ du hadde den offisielle BitTorrent-klienten. Mener den oppfører seg slik som du sier: http://www.bittorrent.com/ Den kan også, som Rattle sier, ha vært Azureus: http://azureus.sourceforge.net/
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2005 #4 Skrevet 1. august 2005 Jeg har Bitlord og Windows. Har aldri opplevd noen problemer.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #5 Skrevet 2. august 2005 Jeg lastet ned en ny type bit torrent for for en stund siden. Problemet er at i går så måtte jeg restarte pcen min og de små BT- ikonene nede i høyre hjørnet forsvant og jeg vet ikke hvordan jeg starter de opp igjen. Dette er ett bit torrent program hvor hver fil blitt lastet ned i eget vindu og ikke har oversikten i ett program. Noen som kan hjelpe? ← Høres ut som du har den "offisielle" BitTorrent-klienten. Hvis du måtte starte maskinen på nytt mens du lastet ned filer, vil ikke nedlastingen fortsette av seg selv. Du må da klikke på torrent-filen på nytt, og velge nedlasting til samme sted. Programmet vil oppdage at det ligger en fil der fra før, og bare laste ned det som mangler.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2005 #6 Skrevet 3. august 2005 Høres ut som du har den "offisielle" BitTorrent-klienten. Hvis du måtte starte maskinen på nytt mens du lastet ned filer, vil ikke nedlastingen fortsette av seg selv. Du må da klikke på torrent-filen på nytt, og velge nedlasting til samme sted. Programmet vil oppdage at det ligger en fil der fra før, og bare laste ned det som mangler. ← Ja, det er nok den jeg har. Jeg finner ingen "knapp" for å fortsette nedlastingen. Litt teit. Kom på at jeg prøvde det programmet for noen mnd siden og da måtte jeg slette alt da også. Jeg har hatt bitLord innimellom, men den funker bare bra i starten og så skjer det ikke noe mer. Frustrerende!
Cronos Skrevet 3. august 2005 #7 Skrevet 3. august 2005 Er det ikke bare å laste ned en ny torrent, så dukker dette programmet automatisk opp igjen?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #8 Skrevet 3. august 2005 Finn deg et annet program:p Jeg foretrekker ABC til torrent filer
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #9 Skrevet 4. august 2005 Er det ikke bare å laste ned en ny torrent, så dukker dette programmet automatisk opp igjen? ← Nei, ikke med den offisielle bit torrent programmet jeg har. Talentløst altså!
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #10 Skrevet 5. august 2005 Hva slags program er dette og hva gjør det?
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #11 Skrevet 5. august 2005 Hva slags program er dette og hva gjør det? ← Glem det, fant det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå