AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Hei! Ikm denne måneden var 24. Det har aldri vært kluss med syklusen min tidligere. Det som er nytt med meg er at jeg har startet med Metformin august i år og mensen i september kom presis og 14 dager etter positiv el test. Jeg begynte til og med å spotte dagen før ikm som var 24. September. Jeg tror derfor ikke det er Metformin som tuller med syklusen nå. Mannen min reiste forrige måned (på ikm), husker jeg var skuffet siden vi må nå vente til januar med prøving. Derfor bestemte jeg meg for å trener mer mens han er borte for å øke sjansen for unnfangelse når han er tilbake. Jeg startet å trene mer fra 1. oktober, og med Herbalife for 4 dager siden (dagen etter ikm). Jeg er forvirret og frustrert, hvorfor begynner syklusen å tulle nå som jeg skulle hjelpe til? Kan Herbalife produkter forsinke syklusen, og så fort? Kan Metformin forlenge syklusen 2 måneder etter oppstart? Det ble mange spørsmål. Har noen andre opplevd noe av det overnevnte? Anonymkode: e82a6...925
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Hva er herbal life? Du bør informere legen din om evt naturmedisin du står på.. dette fordi det kan interagere med den medisin som er forskrevet. Dette gjelder ikke bare innen fertilitetsmedisin men generelt Anonymkode: 57631...11d 2
Niny Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er herbal life? Du bør informere legen din om evt naturmedisin du står på.. dette fordi det kan interagere med den medisin som er forskrevet. Dette gjelder ikke bare innen fertilitetsmedisin men generelt Anonymkode: 57631...11d Herbalife er "slankekost". Ingen medisin, men type pulvermåltid etc. TS, jeg vet kun at mye og plutselig trening kan påvirke syklus 🤷🏻♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 Ja riktig, Herbalife er bare måltid erstatning, shake og lignende greier. Viste ikke det skulle så lite til for å tulle med syklusen. Ts Anonymkode: e82a6...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå