AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Er dag 3 etter fødsel og lille må i solarium. Får ikke vært med h*n utenom amming hver 4 time. Ds gir de oss 15 min, holder ikke til ammingen:( Så foreslår / sier de jeg skal gi han smokk og mme. Jeg har mer enn nok råmelk, h*n har våte bleier og bæsjer. Vil ikke baby skal ta smokk enda. Eller mme så lenge jeg har mer enn nok råmelk😭 Følte at amming gikk så bra og nå frykter jeg dette sollyset ødelegger ammingen:( Har søsken som gleder seg hjemme, og ikke får sett h*n på antagelig en uke! Anonymkode: 2dc54...249
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Kan du pumpe? Da kan han jo få den melken, framfor mme. Om du er bekymret for at smokk og flaske skal ødelegge for amming, er det vist at det ikke er noen sammenheng mellom smokk/flaskebruk og ammeproblemer. Det er en myte som er tilbakebevist. Anonymkode: 236ad...60c 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 Ble født prematurt så babyen lå en uke med soling. Men de hadde en slags solmatte på NFI som gjorde at baby kunne soles mens han lå kenguru på mitt bryst og sov, kanskje de har det der du er? Anonymkode: 66dbb...1df
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 Vi dro på sykehuset og var der fra 09-20 hver dag i 5 dager. Baby og jeg var da i eget rom. Så vi var sammen hele tiden. Anonymkode: ee4b7...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå