Gå til innhold

Lar kona få holde på med kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

Jeg og kona mi jobber på samme arbeidsplass. Jeg har alltid hatt en fantasi om at hun skal drive på med en annen mann. Vi er svært frilynte når det kommer til snuskeprat, men vi har aldri kommet så langt at vi har tatt fantasiene ut i livet, i alle fall ikke sammen (vi har noen svin på skogen hver for oss).

Etter hvert har fantasien om en felles kollega kommet opp, og konen min har begynt å sende dristige meldinger med han. Jeg har oppildnet det hele, og kona har etter hvert blitt mer og mer lysten. Til sist skjedde det at hun, med min viten, reiste på jobb for å jobbe ekstra da hun visste at det kun var han som var der. Det gikk som det måtte gå. De endte opp på fellesrommet sammen og koste en lang stund. Selv om de ikke har gått hele veien er det ikke så langt igjen. Jeg synes det hele er svært opphissende. Likevel kanskje litt sjalu (selv om jeg har vært bak i kulissene og oppildnet det hele). Kona sier bestemt at dette har hun kontroll på. Dersom jeg får kalde føtter så sier jeg fra og hun avslutter. 

Nå har hun begynt å reise til hans kontor med ujevne mellomrom i løpet av arbeidsdagen. Der gjør de ulike småting, før hun sniker seg ut igjen og later som ingenting. Etterpå forteller hun meg hva som har skjedd. Det er veldig opphissende.

Er det noen her som har prøvd noe lignende? Er dette lurt? Jeg har fått lov til å flørte med en dame på samme jobb som jeg finner veldig besnærende. Vi har ikke kommet like langt på noe som helst vis, skal sies, og jeg vet ikke om vi gjør det. 

Anonymkode: bc40e...15f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det ikke veldig "nært" når dere alle tre jobber der? Jeg hadde en kollega som elsker for noen år tilbake, vi hold vel på ca et år, til jeg ble lei. Det har gått helt fint og vi har et greit forhold i dag, mannen tente også på tanken og har ikke angret på noe.

Anonymkode: 81e56...798

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir det ikke veldig "nært" når dere alle tre jobber der? Jeg hadde en kollega som elsker for noen år tilbake, vi hold vel på ca et år, til jeg ble lei. Det har gått helt fint og vi har et greit forhold i dag, mannen tente også på tanken og har ikke angret på noe.

Anonymkode: 81e56...798

Mannen din som tente på tanken? 

Det eneste som blir litt rart, foreløbig, er at den andre mannen ikke vet at jeg vet noe...det kan jo bli litt nært.

Skrevet

Jeg tenker vel egentlig at det er litt dumt å involvere kollegaer i sånne kinky leker. Gjør det dere syns er gøy og blir enig om, men hvis noe skjærer seg så er det veldig dumt å måtte bytte en jobb man liker fordi man har rotet til forholdet til kollegaene.

Anonymkode: 95212...dfa

• Liker 14
Skrevet

Dette kan være veldig farlig forholdet.

Det kan ende opp med at hun får følelser for han, at forholdet deres blir ødelagt.

Verdt det?

Anonymkode: 124cc...2b0

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker at dette er ufint mot kollegaen dere player med. 

Skal dette fortsette må han få vite om at dere begge vet om dette, og har samsnakket om det. 

Anonymkode: a4d6d...354

• Liker 21
Skrevet

der finnes en regel om at man skal ikke drite der man spiser. Det er greit dere to har det trygt og fortrolig sammen, MEN her involveres en tredjepart som ikke har så fryktelig mye hen skulle sagt. DET kan medføre problemer for dere begge.

Anonymkode: 86f42...ff3

• Liker 8
Skrevet

Haha, vestlige mennesker. 😂

Anonymkode: b424a...e58

• Liker 5
Skrevet

Tredjeparten har ikke akkurat noe i mot det han får være med på, skal sies...

Gjest Alterego666
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har prøvd noe lignende? Er dette lurt? Jeg har fått lov til å flørte med en dame på samme jobb som jeg finner veldig besnærende. Vi har ikke kommet like langt på noe som helst vis, skal sies, og jeg vet ikke om vi gjør det. 

Jeg har alltid dempet seksualiteten min på arbeidsplassen på grunn av faren sex mellom kolleger representerer.

Likevel: Dette var hot!🔥

Skrevet
12 hours ago, Alterego666 said:

Jeg har alltid dempet seksualiteten min på arbeidsplassen på grunn av faren sex mellom kolleger representerer.

Likevel: Dette var hot!🔥

Det er jo ganske hot...

Skrevet

En veldig dårlig ide - både relatert til partner og til jobben. Lurer på hva enkelte folk tenker med.

Anonymkode: 3bb63...04e

• Liker 2
Skrevet

Har ingen fordommer i forhold til opplegget deres, det er sikker kjempespennende!!

Men tenk dere nøye om! Dere er på samme arbeidsplass. Akkurat det kan gå fryktelig galt, og bli kjempekleint med tanke på rykter osv...

• Liker 2
Skrevet
On 10/28/2020 at 7:24 PM, AnonymBruker said:

Haha, vestlige mennesker. 😂

Anonymkode: b424a...e58

:klo: Hvor er du fra?

Anonymkode: e7cf7...cee

• Liker 1
Skrevet

Enig med de fleste andre her. Hold dette unna arbeidsplassen. Det kan fort bli litt kleint og vanskelig. Jeg tenner på det samme, kanskje om jeg fikk være med, men det måtte være med en som var litt mer perifer. Om hun tenner veldig på denne kollegaen så hold det i alle fall privat. Møt han i sosiale sammenhenger uten andre kollegaer og kanskje informer han om at dette er en "greie" dere er enige om.

Anonymkode: 565c8...053

• Liker 1
Skrevet

Tredjepersonen burde være noen dere ikke må forholde dere til i ettertid. Dårlig idé at det er snakk om en kollega her, ville heller funnet noen på nett eller på byen, utenfor egen omgangskrets.

Anonymkode: 86230...a09

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig hot å holde på slik. Spenningen gjør det veldig gøy. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å gjøre det samme (er kvinne) men på min jobb er det KUN kvinner og uattraktive menn... 

Det er så klart litt faremoment ved det men om det ikke er en kollega hun må ha svært tett nærhet til, så går det seg nok til, selv etter affæren er over. Snakker av erfaring! (Men ikke på jobb, men hobby hvor man samles) 

Kjenner også til andre som har gjort dette med hell. 

Anonymkode: dd1f3...792

• Liker 1
Skrevet

At dere gjør dette på arbeidsplassen er helt idiotisk, det er rett under å flørte med hverandes søsken. Du vil vel ikke fucke opp jobbrelaojsner? 

Anonymkode: 0b889...c89

Skrevet

Det som beskrives av TS er vel et ganske så klassisk cuckold/hotwife-forhold. Er nok en del par som tenner på dette.

Jeg lurer på om det finnes motsatt forhold, altså der kvinnen i et forhold tenner på at mannen har seg med en annen dame? Noen som føler seg kallet til å berette om slike forhold?

Anonymkode: f8028...7f9

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...